MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Mart 2011 Pazartesi

YİNE SİRKE GİDELİM!!!

geçtiğimiz haftasonu çok güzeldi benim için..cumartesi günü barselona sirkine gittim..atlar, hav havlar, kaplanlar, palyaçolar, uçan adamlar..çokkk ama çokkk eğlendim..en çok atları sevdim..çıktığımızda ''gene sirke gidelim, gene sirke gidelim'' iye anneciğime yalvardım..sonra herkese anlattım neler gördüğümü ''palyaç, hav hav, at, atlan..''






3 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

ben de kızım sayesinde ilk defa sirke gitmiştim geçen sene. ve senin gibi çok eğlenmiştim güzel afracık

annelili dedi ki...

Bizde düşünüyoruz kızımla gitmeyi bakalım o da senin gibi sevecek mi?

SERRA dedi ki...

biz daha hiç gitmedik, güzelmiş galiba Afra'cık, anlaşılan sen sevmişsin...