MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Nisan 2011 Pazartesi

ELHAMDULİLLAH

merhabalar ablalarım, teyzelerim...ben sık sık sizlerle birlikte olamıyorum..annemin işlerinden ötürü..ama hiç durmadan büyüyor hiç durmadan tatlılaşıyorum..geçtiğimiz haftasonu yine çok eğlendim..anneciğim ve babacığım beni evcil hayvanlar parkına götürdüler..miyavlar, hav havlar, kuşlar, balıklar, keçiler, koyunlar, midilliler..Allahım cennetteyim sandım..bütün hayvanları dikkatle tek tek inceledim..atların başını cici yapmak için ağladım..ayrıca salıncak ve kaydırağa bindim..ömrümün sonuna kadar bıraksalar burada yaşardım inanın..gezimiz bitipte arabaya binme zamanı gelince çok ağladım çok ayak diredim..gitmicem diye..ama anneciğim ağlama kızım bak daha cici bir parka gitcez diye kandırdı beni..arabada ''çok elendim(eğlendim)..çok begendim..''diye beya tekrarladım..aslında anneciğim ciddiymiş beni kandırmıyormuş daha cici parka gideceğiz derken..babacığımın iş yerinde çocuk şenliği varmış..beni oraya götürdüler..nasıl nasıl güzeldi anlatamam..önce zıp zıp zıpladım şişme yatak üzerinde..sonra miki fare geldi..beni kucağına aldı
benimle beraber trene bindi..benden yaşça daha büyük abiler bile korktular miki fareden ama ben hiçççç korkmadım..''miti pale beni al...''diye arkasından bağırdım..miki fareyle resim bile çektirdim..sonra palyaço abi bana balondan fare yaptı, hav hav yaptı..en az 5 tur trene bindim..ama yüz boyama sırası bana gelmedi..yüzümü boyatamadığım için çok üzüldüm içlendim..hala daha evde  ''yüdümü boyamadılar'' diye söyleniyorum..sonra dans ettim..çok ama çok eğlendim..yine gitme zamanı gelince başladım ağlamaya..annem beni karga tulumba çıkardı salondan..dedi ki bak daha eğlenceli bir yere gideceğiz..sonra beni yemyeşil çayırların üstünde sarı sarı açmış çiçeklerin ortasına koydu..hadi çiçek topla dedi..ben yine mutlu mesut çiçekler topladım, toprakla oynadım, tüylü çiçekleri üffff yaptım..gerçektende anneciğim haklıymış..her defasında daha güzel bir yere gittim..ev gelince neler yaptığımı tek tek herkese anlattım..''miti faye beni cici yaptı..kudağına adı..tyene bindik..zıp zıp..ama yüdümü boyamadı..dene miti fayeye gidelim..miti faye ittiyom..'' anneciğim dayanamadı dün gece babamla bir plan hazırladılar..babamın tel.dan miki fareyi aradılar..benimle konuştu miki fare..mamalarını yersen annenler seni yine bana getirirler dedi..ama ben birazcık konuştuktan sonra ''sen miti faye değilsin annesin!!!''nasıl bilmişim dimi:)))
hıııı..başlık ne alaka derseniz; geçenlerde anneciğim hapşırdı..ben hemen ''elhammillah'' dedim..anneciğimi her daim şaşırtmaya devam..
bi de bi de benim merve teyzemin doğum günü vardı..ona pasta alıp gittik..ahmet talhayla birlikte iki doğdun merve yaptık..bu vesileyle merve teyzeciğime daha nice yıllara daha nice yaşlara diyorum!!ve merve teyze seni çokkkk seviyorum..


2 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Afracık sen eğlenmeyi çok seviyosun, seni gezmeye götürmeye tekrar söz veriyorum..

Küçük Mucizem dedi ki...

aferin sana güzel afra. benim kızım da çok korkuyor miki fareden, bugs bunny den ve diğerlerinden..