MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

2 Nisan 2011 Cumartesi

GECE LAMBASI NERDE??

benim bu dünyada en sevdiğim kişilerin başında elif teyzem geliyor..o yasir abimle, zümzümün(zümra) annesi..ve benim en önemli oyuncak sponsorum..geçenlerde yasir abimin gece lambasını gördüm..çok beğendim..elif teyzemde ben sana ondan alacam dedi..ve perşembe akşamı afra bak sana süprizim var diye bir hediye paketiyle geldi..ben hemen ''heyyyy..gede lambatı'' diye bağırdım..nasıl bildiğime çok şaşırdılar..ve paketi açınca çokkk sevindim..eve gelince hemen ışıkları kapatıp anneme gece lambasını taktırdım..ve hemen yattım..sırf gece lambası için yoksa uyumamak için nasıl direnirim bir bilseniz..sonrada mışıl mışıl uykuya daldım..tabii babacığımla birlikte..babam olmadan uyumam:))sonra anneciğim bizim uyuduğumuzu görünce lambayı prizden çıkardı..ben gece 3:30 sularında uyandım ve gözümü açar açmaz ''gede lambatı nede'' diye sayıkladım..sabahta uyanır uyanmaz yine  ''gede lambatı nede'' diye sordum..elif teydemin aldığı herşeyi çok seviyorum tabii ama en çok bu gece lambasını sevdim..sizlerede tavsiye ederim..chicco marka gece lambasını sizde bebişlerinize alın..onlarda çok sevecekler..

3 yorum:

Ülkü dedi ki...

Güle güle kullan gede lambanı :)

Küçük Mucizem dedi ki...

hmm madem uyumanda bu kadar etkili olmuş. ben de kızıma alayım belki odasında uyumaya ikna olur. tşk afracım tavsiyen için. iyi gedeler :)

Deli Anne dedi ki...

Güle güle kullan lambanı Afra'cım. Belli ki çoook sevmişsin..