MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Nisan 2011 Pazartesi

HANGİ BİRİNİ ANLATSAM???

 ben artık iyice dillendim..bicirikleştim..öncelikle anneciğim bana sulu boya takımı aldı..ben sulu boya yapmaya bayıldım doğrusu..resimlerimi bir güzel yapıp sonrada anneciğime veriyorum duvara assın diye..anneciğimde asıyor sanat şaheserlerimi..anneciğime bu fikri veren bir mucizem var bloğunun sahibi ecenin annesi teyzeme çokk teşekkürler ediyorum..
geçen gün banyoda suyla oynarken yapmamam gereken bir hata yaptım..hem korkup ağlarken hem de ''yanlıtlıkla odu...ödü dilerim'' diye söyleyince anneciğim ve babacığım bırakın bana kızmaya beni
hapur hupur yediler..çok tatlıymışım çünkü..
yine anneciğimin yüzünde kırmızı yaralar olmuştu..anne uff olmuş öpeyim geçsin dedim ve tek tek öptüm anneciğimi..annem iyiki de doğurmuşum verene kurban diye öptü kokladı beni..
daha neler neler maşallah bir tatlıyım ki sormayın gitsin..
bir şey isteyeceğim zaman önce gidip anneciğimin kucağına çıkıyor sırnaştıkça sırnaşıyorum anneciğime, öpüyorum, cici yapıyorum sonrada ne istiyorsam söylüyorum yani annemin hayır deme şansı kalmıyor hiçç..
alışveriş merkezine giderken ''neyeye didiyoz'' cevap alınca ''ne yaptaz oyda'' diye yaşamı sorgulamaya bile başladım:))
hangi birini anlatsam ki her hareketime anneciğim ve babacığım ayrı şaşırıyor..çok bıcırığım vesselam..


şu ciddiyetime bakarmısınız..


ilk şaheserlerimden:))



7 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

ayy yerim ben seni. çok bilmiş afra hanım. rica ederiz efenim ne demek. yalnız sulu boyanın yeni olduğu nasıl da belli. ece hanım öyle çok kullanıyor ki boyaların hepsi çukur oldu neredeyse.
anlaşılan bir picasso da sizin evden çıkacak :)
bu arada işini biliyorsun afracık :) demek önce sırnaşıp sonra yaptırıyorsun istediklerini ..:)

Ülkü dedi ki...

Maaşallah sana güzelim benim :)

can istanbullu dedi ki...

Afracığım seni hapur hupur yerim..

içimizdeki karnaval dedi ki...

oyy kuzu olmuş annesi...Büyümüş birde ,maşallahhhh

Medanşeri dedi ki...

hehe artık 1 no.lu teyze ben oldum bu iznim sayesinde elif teyzenin pabucunu dama attım :D
maşallah sana gutguturunam. :*

Deli Anne dedi ki...

Afra seviyorum seni:)

MOMOL dedi ki...

cimcimem çok özlemişim seni (: ara verdiğim dönemdeki yazılarını tek tek okuyorum şimdi, ne kadar bilmiş bişi olmuşsun sen böyle, maşaallah fıstığıma (: