MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Nisan 2011 Pazartesi

İYİKİ DOĞDUN MERVE TEYDE!!!

bu fotoyu bana merve teyzem çekti..
geçtiğimiz cuma merve teyzemin doğum günüydü..tabii aklı iki karış havada anneciğim unuttu..o yüzden teyzeciğimin doğum gününü gecikmeli kutladık..dün ensar dayımlar ve ahmet talha tabii pasta alıp teyzemlere gelmişler..bizde pasta alıp gittik..teyzem çok şanslı bir sürü pastası oldu..sonra mum ve maytap yaktık..tabii ahmet talhayla ben üffffff yaptık..teyzeme sıra gelmedi bizden:))malum teyzem güvenlik sebebiyle resimlerini koymama izin vermiyor..top scret yaşamayı sevenlerden o..yoksa şimdi güzeller güzeli teyzeciğimin kucağında çekilmiş bir fotom nasıl yakışırdı bu posta değil mi? neyse ben de merve teyzemin bana çektiği bir fotoyu koyuyum bari..ayrıca teyzeciğim her ne kadar ilgisiz gibi dursanda hiç renk vermesende bizi çok sevdiğini biliyorum..sen gönlü çok temiz ki sadece gönlü değil gönül güzelliği yüzüne yansımış, çok doğru ve hassas nadir insanlardansın..yüzü güzel, kalbi güzel, endamı güzel teyzem benim..sen bir bebeğin sahip olmak isteyeceği en tatlı teyzesin her ne kadar inkar etmeye çalışsanda:))ve anneciğim diyor ki yine herkesin sahip olmak isteyeceği kadar çok iyi bir kardeşmişsin..annemde bende seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruz..o güzel yanaklarından kocaman kocaman öpüyoruz..sen hep hayatımızda ol emi...

6 yorum:

Dolunay dedi ki...

şeker kız kocaman olmuş gormeyelı.

merve teyze dedi ki...

ayyy ayyy ne desem bilemedim :)
çok teşekkür ederim gutguturunam, iyi ki varsınız sizinle birlikte kocaman daha güzel bi aile oluyoruz her geçen yıl. :)
ne mutlu bana ki böyle güzel bi ailem var, bu sayede 3 gün 3 gece doğum günü kutlaması yapabiliyorum :p
öpüyorum kuzucuk seni de bu güzel yazıyı yazmanı sağlayan anneni de, doğum günümde emeği geçen beni çooook mutlu eden herkesi de :)
asıl siz iyi ki varsınız... :*

hazan dedi ki...

Masallah masallah. cok tatli

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Merak ettim ben şimdi resimleri:))
Merve teyzenin üzerini çiçeklerle kapayıp koysanız izin verir belki :)
Sadece sen gözükürsün fıstık :)
Hep bu muhabbetle nice nice yıllara..
Öpüldün :*

muko dedi ki...

tatlı kız şirin hanım, merve teyzenin doğum gününü kutlayım bizde dimi ama:)

mutlu yıllar merve teyze:)

Deli Anne dedi ki...

Merve teyzene nice güzel yaşlar olsun güzel kuzum:)