MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Mayıs 2011 Cuma

19 MAYIS!!!!!!!!!YAŞASIN TATİL!!!!!!!!!!!

ben tatilleri çok severim..çünkü anneciğim ve babacığım beni adda götürüyorlar..bu tatilde de öyle oldu..hep beraber atatürk orman çiftliğine hayvanat bahçesine gittik..ben birbirinde farklı bi sürü hayvan gördüm..ama en çok balıkları ve maymunları sevdim..hımmm bi de ayıların yanına gitmek istedim..ayrıca ilk kez tramboline bindim..zıp zıp zıpladım çokkkk eğlendim..inmeyeceğim diye ağladım..sonra midilliye binim..at dıgıdık dıgıdık dıgıdık...sonra faytona bindik ailecek..faytonu çok
sevdik..annem eski insanlar işini biliyorlar dedi..nasıl güzel ohhh püfür püfür..koştum oynadım çok eğlendim..ben hayvanları çokk seviyorum..bakalım bir daha ki tatilde nerelere gideceğiz???? heyecanla bekliyorum vesselam...















Hiç yorum yok: