MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

5 Mayıs 2011 Perşembe

ANNECİĞİM

ben uzun süredir annemden birşey isteyeceğim vakit gidip anneciğime sarılıyor, kucağına çıkıp yanaklarına cici yapıyor, iyice sırnaşıyor ve anneciğim diyerek söze başlıyorum..bunca rüşvetten sonra tabii annemde her istediğimi kuzu kuzu yapıyor..hatta annem bana ''bana ne iyecektin kızım?'' diye sorduğunda ben hemen ''anneciğim'' diye cevap veriyorum..tabii bu durum babamı kıskandırdı..geçen akşam ''kızım bana ne diyecektin'' diye sordu..ben düşündüm taşındım ve ''baba anneciğim:))'' diye cevap verdim..eeee malum anneciğim sihirli sözcüğü benim için her kapıyı açmakta..
hıııı..bu arada babacığım kazakistana görevli olarak gitti..15 gün ondan ayrıyım..ama daha anlayamadım yokluğunu..anneannemde kuzenlerim ''zümzüm ve yasir abimle'' mutlu mesut yaşıyorum..babacığım eğer okuyorsa onu çokkkk öpüyorum..

1 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

allah kavuştursun babacığına güzel afra