MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Mayıs 2011 Pazartesi

BEN MALAMAZ(YARAMAZ) DEĞİLİM...USLUYUM...

birkaç gündür bir büyüdüm ki bir dillenim ki sormayın..boyumdan büyük cümleler kuruyorum..bir kere gün içinde yaptığım herşeyi akşam olunca bir bir anlatıyorum..eee çocuktan al haberi demişler..mesela ''ben ata bindim..dıgıdık yaptım..ama tiyene binmedim..zıp zıp zıpladım..hop yaptım..vuuvvv kaydım..antalese dittim..akamaya dittim..miki faye beni sevdi..elimden tuttu, parmaklarımdan..bana cici
yaptı..zümya tapkamı çekti..yıttı..uff oldum..dövedem onu..şaşir abim çok malamaz..ben malamaz değilim usluyum..''bunlar bu hafta sonu kurduğum cümlelerden bazıları..''babam işe gidecek..paya kazanacak''..pişik kremi için ''sen çok süyüyosun..biyaz az süy''(annannem gibi)''düğüne didecem''..vs...hımmm..bi de apaçi şarkıı çalınca benim şarkım anne bak benim şarkım dedim..çok dilliyim vesselam:))

2 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım maşallah sana, ama yaramazlık da yapıyosun.Gelif çukulatayı gofleti üzerime sürüyosun.Birde evdeki ikinci kumandayı öğrendin, tam Fenerbahçe maçının özet görüntülerini izlerken telşevizyon kapandı. Ne oluyor derken baktım senin elinde ikinci kumanda sen kapatmışsın, seni yaramz..
Baban

Hülya dedi ki...

ahh yavrumm ne güzelde dillenmşiş öyle