MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

25 Mayıs 2011 Çarşamba

BOYUMDAN BÜYÜK CÜMLELER(devam)

işte bu elbisem:)
dün akşam anneciğim beni elif teyzeme bırakıp annenneme ciciler almak için alışverişe gitti..eee..malum feyzoş teyzemin düğünü yaklaşıyor hummalı bir çalışma içinde herkez..laf aramızda anneciğim banada sarı renk bir prenses elbisesi ve çok cici ayakkabılar aldı..feyzoş teyzemin düğününde giymem için..ama boşuna kimse uğraşmasın süslenmekle o gecenin prensesi hanımefendiliği, ciciliği, hem yüz hem gönül güzelliği ile feyzoş teyzem olacak bu kuşkusuz..neyse annem alışveriş sonrası beni aldı ve arabaya bindik..
--annem : ''kızım neler yaptın eğlendin mi?''


işte bu da ayakkabım..
--ben :'' elif tedemle oynadım..çok eğlendim..çok mutlu oldum..gödüme kolonya südüm..ağladım..ama yıkaılar geçtiiii..ben südüm..gödüme südüm..ele sülünce acımaz..annanne bana cici almadı..''

sonra eve girer girmez koskocaman bir ekmek somununa sarılıp yemeğe başladım..annem şaşkın şaşkın: ''kızım açmısın, yemek vermediler mi sana''
--ben : ''yemek vermediler..acıktım..babam ekmek almış KIZIM YESİN DİYE ALMIŞ '' ne diyim elif teyzem halbuki bana 2 kez süt yapmıştı ama ben acı diye içmedim..çok nankörüm vesselam..

3 yorum:

Küçük Mucizem dedi ki...

vay cadı seni vayyyy :)

cicilerinle prenses gibi olacaksın.

annelili dedi ki...

Cicilerin pek güzelmiş. Güle güle kullan...

Defne Kızın Anası dedi ki...

kıyafetlerine bayıldım o tatlı dilinede tabiki:)