MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

16 Mayıs 2011 Pazartesi

DOKTOLA DİDELİM!!!

ben artık çok akıllı bir kız oldum..ne cimcimeyim bir bilseniz..geçtiğimiz hafta hastayım..aslında daha önce
hastalanmıştım..orta kulak iltahabı demişti doktor..çok kulağım acımıştı..''kulağım acıyo öp anne'' diye ağlamıştım günlerce..sonra antibiyotik içtim geçmişti ama tam geçmemiş meğerse..hem kulak enfeksiyonu hem bir kulağımda su varmış hem boğazım kızarmış ama asıl önemlisi hem de idrar yolu enfeksiyonu olmuşum..ortaya karışık anlayacağınız..çok canım yandı zaten babamda yok yurt dışında görevde..hepsi üstüste geldi..gece çok canım yanınca ''anne doktola didelimmmm ben doktolu çokkk seviyom onu öpcem''diye ağladım..sonra baktım ki daha gece ''doktol uyuyo uyanınca didelim'' ''doktola didip iyileşcem anne'' diye sayıkladım..nasıl tatlıydım..ateşlendim çok..hep ''anne'' diye sayıkladım..ama şimdi daha iyiyim..daha
 da iyi olacam inşallah..bu arada yasir abimin doğum günü vardı..kreşte kutladı doğum gününü..hastada olsam gittim..dans bile ettim..çok eğlendim çok..yasir abim kocaman oldu tammmmm 4 yaşına girdi..kocaman bir abi o..ben onu çok kıskanıyorum..herşeyi onun elinden alıyorum tabii zümzümün elinden de..çok yaramazım yani..ama onları çokta seviyorum..sürekli ''yasir abimi istiyorum '' diye ağlıyorum..benden şimdilik bu kadar..

3 yorum:

thalassapolis dedi ki...

geçmiş olsun tatlıma

Defne Kızın Anası dedi ki...

ah canııım geçmiş olsun sana. inşallah hemencik iyileşirsin.

bu arada anneciğine söyle mimledim onu:)

Ülkü dedi ki...

Yasir abi nice yıllara :)
Sanada geçmiş olsun güzel çok şekersin maaşallah :) nasıl oldun şimdi?