MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Mayıs 2011 Pazartesi

OYUNDAK OYNUCAM..PEMBE OYUNDAK...

 artık oyuncaklarımla oynamaya başladım nihayet..evcilik bile oynuyorum..eskiden bebeklere bakmıyordum..şimdi onlarla yatıp onlarla kalkıyorum..geçenlerde annanneciğim bana bir tavuk verdi..recebin tavuğuymuş ne demekse:)) evde hep elimdeydi..onunla yattım onunla kalktım..addaya onunla gittim..azıcık görmesem tavuğum neyde diye telaşlanıp hemen aradım buldum..ona mamalar yedirdim..iyi arkadaş olduk biz..sonra küçük minik
 bir pörtlek göz adını koyuğumuz oyuncağım var..onuda annannem verdi..onuda elimden bırakmıyorum şu sıralar..o kadar minik olmasına rağmen hiç kaybolmuyor o da..sonracığıma annem bana tencere almıştı..onlara bulgur, şehriye, pirinç falan koyuyor aza az..bende onlara yemek pişiriyorum sözüm ona..pişiriğim mamalarıda bebeklerime yediriyorum..sonra kirlenen tencereleri anneciğimin hazırladığı köpüklü suyla yıkıyorum..ve götürüp masaya ters olarak kurusunlar diye bırakıyorum..temidlik yapıyom anne diyorum..çok işim var diyorum..sonra annem bana yeni puzzellar aldı..bütün hayvanları tanıyorum hepsini hızlıca yerli yerine koyuyorum...atlan, dülafa, pil, mamun, tavtan ve aklınıza gelebilecek tüm hayvanları biliyorum..hatta annemin bana aldığı boya kalemlerinin üzerinde de hayvan resimleri vardı..onlarda ki domuzu bile bildim..bu domuz dedim..annem ve babam çok şaşırdılar..sonracığıma su aygırını bile öğrendim..boya kalemlerimi ben daha bebekken merve teyzemin bana aldığı uğur böcekli çantama doldurdum ve adda giderken yanımda taşıyorum..arabadan inerken de ''kokma ben deledem..uslu uslu bekle..kokma'' diye uğur böceğime nasihatler ediyorum..sonra parmak boyası ve sulu boyada favorilerim arasında..ama ne olursa olsun şu sıralar en çok bilgisayar oyunlarını seviyorum..anneciğime gidip sırnaşıyorum, öpüyorum onu cici yapıyorum sonrada boyama aç, poko aç, balon aç diye yalvarıyorum..kaç gündür anneciğime ''gopar aç kopar oynucam'' diye yalvardım..annem anlamıyamadı kızım kopar ne diyor, ben yine ısrarla kopar oynucam koparda kopar..nihayet annem soradan farketti ''kuaför'' kasteddiğimi..ben kuaför oyunlarınıda çok seviyorum..kızın saçını şampuanlıyom sonra duruluyom sonra vuvvv yapıyom(kurutuyom) sonra kesiyom..ama kız ağlıyo o yüzden bi daha ketmicem diye kıza söz veriyorum..sonra boyayıp bi de perma yaptım mı..tüm oyunları kazanıyorum..anneciğime başardık..kazandık..yaşasın diyorum..babacığımla da top ve balon oynuyoruz bilgisayardan..sonra legolarlada oynuyorum artık..tren yapıyorum..apartman yapıyorum hep de çok yüksek..çok eğleniyorum vesselam..








bu  benim tavuğum..şey yani recebin tavuğu:))

bu da meşhur pörtlek göz:))



4 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Fotoğrafta babasını çekmeye çalışıyordu kızım.
Baban

beylikdüzünde dedi ki...

ALLAH bağışlasın çok şeker.Keşke hep çocuk kalabilse insan.

marifet ellerimizde dedi ki...

masallah guzel melege:)

Deli Anne dedi ki...

Yahu tamam sen çok tatlısın o şaşmaz bir gerçek ama bbunları yazanlar da çok tatlı.. öyle güzel ki hepsi.. temidik yaıomuş.. bekle diomuş .. :)