MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Haziran 2011 Çarşamba

ANNANNE BU NE?????????

ben doğduğumda bacağımda doğum lekesi varmış..çok çektim ben bu lekeden neyse o ayrı konu..geçen yaz bacaklarım açık gezerken küçüktüm bu lekeyi fark etmemiştim..geçtiğimiz gün annanenem bana etek giydirince ''annanne bu neee?'' diye lekemi farkettim..annanneciğimde ''doğum lekesi'' dedi..ben şimdi herkese lekemi gösterip ''bu doğum letesi'' diyorum..benle baş edilmez vesselam..

3 yorum:

Taze Anne dedi ki...

Havuzdada yuzermis :))

marifet ellerimizde dedi ki...

AY YESINLER ANNESI ..EMEKLERİNE SAGLIK BU CADI BUYUYUNCE COK TESEKKUR EDECEK SANA COKKK

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

:))) şirinesin vesselam