MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

7 Haziran 2011 Salı

BERA HOTEL TATİLİM


geçen hafta annem ve babacığımla bera otele gittik..gidişimiz biraz olaylı oldu..konya yolunu kaçırıp daha aksaray üzerinden vardık alanyaya..ama neyse ki gittiğimize değdi..çok güzel eğlendik ve dinlendik.. bu benim bera otele 3. gidişim..hatta anneciğim 40 ım çıkar çıkmaz daha miniminicikken götürmüş beni bera otele..ama o zamanlar küçücük olduğum için tam anlamıyla keyif almamıştım..ama bu sefer çokkk eğlendim..havuz, deniz,  kum üçgeninde gittim geldim..öncelikle bol bol yüzdüm..bol bol güneşlendim ve kum oynadım..çok uslu ve uyumluymuşum anneciğim benden çokkk memnun kaldı..güzel güzel mamalarımı yedim anneciğimi hiç üzmedim..mini disco hey hey hey diye her akşam vur patlasın çal oynasın hop hop hopladım..zıp zıp zıpladım..otelden ayrılırken anne gitmeyelim burada kalalım diye mızıldandım..(bu arada bera hotele gitmeyi düşünen herkese ısrarla tavsiye ederim..çok nezih ve rahat bir otel..biz aile boyu çok memnunuz) ama dönmemiz icap ediyordu çünkü feyzoş teyzemin düğünü vardı..dönüş yolunda konya ya uğradık..mevlana
hazretlerini ziyaret ettik..etli ekmek yedik..ben hapur hupur iştahlı iştahlı etli ekmek yiyip ayran içerken diğer masalardaki ablalar bana çok güldü..onra safranboluya feyzoş teyzemin düğününe gittim..bu ara çokk gezdim vesselam..

mini disco :))
mini isco hey hey hey yaparken:)
babacığımla havuz keyfi..


yasir abimle uğruna birbirimize girdiğimiz korsan tişörtü:)



konya etli ekmek maceramız..
kum keyfim..

dans dans dans...
babacığımla deniz sefam..
anneciğimle havuz keyfim..

anneciğimle deniz sefam ama yüzüme bakarsanız cefam:))
bütün çinliler anneciğimle resim çektirir de ben eksik kalırmıyım hiç..

6 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım çok güzel oynadın kumda, hatta havuzda benle beraber iken de çok tatlı idin.

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Ah ne güzel ne güzel :)
Tatil yapılmış gelinmiş,harika..
Çok şanslısın valla,40lıyken Bera'da tatil :)
Herkese nasip olmaz her yıl öyle güzel yerde tatil yapmak..:)
İnş hep çok güzel tatiller yaşarsınız canım..
Öpüyorum..

Deli Anne dedi ki...

Sefan olsun.. büyümüş serpilmişsin, pembe pembe yanakların maaaşallah:)

SERRA dedi ki...

ooo yolunu öğrenmişsin Afra,
gideceğimiz zaman sorarız artık ,pek şanslısın ...ne güzel kum, deniz, güneş..:)

Dolunay dedi ki...

masallah kuzuya.

biri dedi ki...

gutguturunam koca genç kız olmuşsun sen maşallah sana (: