MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

27 Haziran 2011 Pazartesi

NİHAYET ŞİFRE ÇÖZÜLDÜ:)

işte popın
benim popın adını verdiğim bir bebeğim var..ben ona ısrarla popın diyorum..anneciğim merak ediyordu popın ne demek diye..akşam bana çorap giydirirken ben anne bak popını yok diye çorabın düşen pomponunu gösterdim..yani benim lugatımda popın = pompon demek..ve benim popın adını verdiğim bebeğimde tıpkı pompon gibi yumuşacık..anneciğim şifreyi çözdüğüne çok sevindi..
sonracığıma anneciğim geçenlerde benim parmak boyalarımın bir kutusunu açmak istemedi..ben ısrar edince 'bak kızım kutunun
üzerinde yarın açın yazıyor' diye bana kutunun üzerindeki kargaburgacık harfleri gösterdi..ben itiraz etmedim..malum okuma-yazmam henüz yok..ertesi gün annem işten eve gelir gelmez kutuyu alıp anneciğimin yanına koştum 'yalın oldu di mi anne hadi aç' diye sevinçten çığlık atarak..anneciğim bu kızın fil hafızası var diyor..unutmam evellallah hiç birşeyi hele ki sevdiğim şeyleri:))hımmm bu arada yarın kavramını bilmem de anneciğimi bir o kadar şaşırttı doğrusu..
bi de geçen akşam parkta kafama salıncak çarptı..çokkk şiddetli çarptı..beni acile götürdüler..çok şükür bir şeyim yok iyiyim..röntgen falan çekildi..24 saat müşahade altında tutuldum..anneciğim ve babacığım çok korktular..ertesi gün ise anneciğim beni iş yerine götürdü..müşahade orada devam etti.. laf aramızda kalsın 'maşallah ' deyin lütfen:)) ben şu sıralar pek bir usluyum..pek bir tatlıyım..anneciğim ne derse hemen yapıyorum..annemden izinsiz hiçbir şey yapmıyorum..anneciğimle çok iyi anlaşıyoruz..tabii anneciğimde beni sürekli süprizler yaparak ödüllendiriyor..çantasından sürekli bir süpriz çıkarıyor..ben 'anne gene süpriz yap, son anne, gene süpriz yap' diye evde anneciğime yalvarıyorum..artık boyama kitaplarımıda çok güzel boyayıp bitiriyorum..bilgisayar başında kral oyundaki boyamaları yapmaksa en çok keyif aldığım oyun..sırf bilgisayarda oynayabilmek için ön şart olan bir sürü mama yemeye bile razı oluyorum...





anneciğimin iş yerinde


1 yorum:

Ülkü dedi ki...

Canım benim çok geçmiş olsun dikkat et olur mu bebeğim :)