MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Haziran 2011 Çarşamba

OBJEKTİFİMDEN YANSIYANLAR

ben bu aralar şip şakçılığa merak sardım..haftasonu nurten halamın evinde her köşeyi ince ince çektim..hatta koltuklarındaki her bir dilimi, ütüsünü, rafları, koray abimin ders masasını..aklınıza gelebilecek her şeyi..sonra yemek masasının altına girip çekimlerime bir süreliğine orada devam ettim...eee masanın altına girmişkende işte öhhööö..öhhööö..ufak tefek faliyetlerde yani malamazlıklarda olmuyor değil..neyse bu konuyu teğet geçerek diyorum ki çok fotojeniğim vesselam..
masa altından bir görünüm..
cici biberonum..
altın topum..

Hiç yorum yok: