MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Haziran 2011 Salı

OY VERDİK

geçtiğimiz haftasonu genel seçim vardı..bizde ailecek oy kullanmaya gittik..oy kabinine anneciğimle beraber girdik..anneciğim oy pusulasını serdi ve kızım hangi partiye oy verelim diye bana sordu..ben hemen heyecanla amblemi balık şeklinde olan partiyi işaret ettim..malum ben balıkları çok severim:))ama tabii annem beni dinlemedi başka bir resme bastı mührü ama bence en güzeli balıktı..sonra anne ve babacığımla birlikte küçük bir ankara turu yaptık..hacıbayrama gittim, ankara kalesine çıktım,
tacettin dergahına gittim..ama en çok hacıbayramda güvercinlere yem vermeyi sevdim..sevmek ne kelime bayıldım bayıldım..sevinçten çığlıklar attım..hımmm..bi de elinde çuval olan meczup bir amca yanımıza geldi..ben çok korktum..ağladım..babacığımın boynuna sarıldım..''anne beni kaçırmasın..malamaz amca..''diye içimi çeke çeke ağladım..ve sonrasında çok uslu durdum..yine o amca gelip beni kaçırmasın diye..
bi de bi de ben şu sıralar konuşurken sık sık ''di mi anne; di mi anne; di mi anne ya da di mi annannne'' diye onay alıyorum..nasıl tatlı oluyorum bir bilseniz..''bu çok güzel oyun di mi anne'':)))










7 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Sen de oy versen olurmuş aslında.. baksana tam olmuşsun sen kuzucuk:)

UMUTSEPETİ dedi ki...

Balık amblemi de mi vardı ? :))
Görmemişim bile :)
Güvercinlerin seni ne kadar mutlu ettiği,o güzel gülüşünden belli :)
Rabbim seni ve tüm masumları malamazlardan korusun:)
Ayrıca şirinliğini kimden aldığını da öğrenmiş oldum:)
Güzel annenin güzel kızı:)

Defne Kızın Anası dedi ki...

çok tatlı bu kız dimi annesiii:)

can istanbullu dedi ki...

Kızım seni Hacı Bayram Veli Camine tekrar götürmek istiyorum, o kadar eğlendin ki güvercinlere yem atarken. Hem bu şekilde ufakta olsa bir sadaka verdin kendi ellerinle, benim cici kızım.
Babacığım..

Küçük Mucizem dedi ki...

güvercinlerin arasında kırmızı bir kuş gördüm sanki :)

Taze Anne dedi ki...

cok cok cokk tatlisin senn...

muko dedi ki...

çok tatlı o dimi annesi:)
fotoğraflar harika

sevgileirmle