MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Haziran 2011 Çarşamba

SOSYAL İÇERİKLİ MESAJ VERME KAYGISI

geçen gün anneciğim ''kızım dondurma yiyecek'' dedi..ben hemen ''ıı ııı olmaz..dondurma yersek hasta olur'' dedim..anneciğim ve babacığım çok şaşırdılar..sonra bir akşam gece dışarıda dolanıyorken ben aniden ''gece oldu..annenin elinden tutulur..bırakılmaz..araba çarpar''dedim..tabii yine anneciğim ve babacığımın ağzı açık kaldı..gece bir köpek havlaması duydum ''hav hav malamaz çocuklara kızdı..cici köpek..beni seviyor..malamaz çocuklara kızıyor''kuzenim ahmet talha saçımı çektiğinde''annanne ahmete kız..çabuk kız..dedemede söyle o da kızsın'' arkasından da ''ahmet beni sevmiyo saçımı çekiyo hep..malamaz ahmet'' nurten halacığımın evine girer girmez ''koray abim nerde??babanne altın topum nerde??'' ayten halamla telefonda konuşurken ''ben sana gelicem..hoş gelicem'' halamın apartmanındaki kedileri beslerken''benim mamamı vermeyelimmmmm...mamam biter'' anneciğimin servise bindiği durağa yaklaştığımızda ''cevap abi nerde..el sallıcam'' ve daha bir sürü farklı cümlelerle etrafımdakileri kendime hayran bırakıyorum..
hııı bi de dün ne yaptım annanneciğim üst kata çıkar çıkmaz karyolama çıkıp(ki nasıl çıktığımı merak etmekteler)saklandım..annanneciğim tüm evi aradı aklı başından çıkıyormuş neredeyim diye ben hiç ses vermedim..çok iyi saklambaç oynarım vesselam..

1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Afra kızım bizim sözümüzü hep dinle kızım olur mu