MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Haziran 2011 Pazartesi

TİYATROYA GİTTİK


haftasonu anneciğim ve babacığımla birlikte tiyatroya la fontain masal diyarı oyununa gittik..ben çok eğlendim..pür dikkat seyrettim oyunu..hatta oyunda ağustos böceği saklambaç oynarken benim arabamın arkasına saklandı..çok güldüm..karıncada bana elim sende yaptı..hııımmm..bi de artık oyun kurmaya başladım..kendi kafama göre oyunlar geliştirip oynuyorum..mesela koltuk minderlerini yere diziyor üzerlerinde saatlerce zıplıyor akrobatik
 haraketler yapıyorum..babacığım koltuğa oturmak için almaya kalkıştığında ise ''babaaaa..sen hep oyunumu bozuyosunnnn'' iye söyleniyorum..çok asabiyim vesselam..  





3 yorum:

thalassapolis dedi ki...

Oh ne güzel olmuş tatlım benim :)

can istanbullu dedi ki...

Kızım televizyonu kaptın, bilgisayarı kaptın son kale koltuğumu da kaptın hadi bakalım bize kolay gelsin.
Baban

Taze Anne dedi ki...

Annene soyle seni hep gotursun :)