MERHABA

Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Temmuz 2011 Pazartesi

BİZE HER YER TRABZON:)))

geçen hafta anneciğim, babacığım, annannem ve babannemide alıp dahaaaaaa trabzon sürmeneye gittik..biliyorsunuz ben baba tarafımdan %25 çorum, %25 safranbolulu anne tarafımdan ise %50 trabzon genleri taşımaktayım..daha trabzona gitmeden ben 'tiyabzona didelim' diye günlerce sayıkladım..sanki içime doğmuştu oralarda çok eğleneceğim..geze geze trabzona gittim..önce samsunda deniz keyfi yaptım sonra akçaabatta nihat ustada köfte keyfi derken günün akşamına sürmeneye
vardık..ben evi görür görmez anneciğime 'anne evimize gidelim' dedim..ilk kez köy evi gördüm o yüzden biraz yadırgadım..ama sonra çok sevdim..oradaki yaşlılara nene diyorlar bende nene nene iye büyük babannem ve büyük annannemin peşinde dolandım durdum..ilk gün oturma odasına hiç girmedim..içeride kendi
kendime oturdum..anneciğim önce anlam veremedi ama sonradan odada soba yandığı için korkup odaya girmediğimi anladı..ben temkinli
kızımdır vesselam..neyse uzungöle gittim..aydere çıktım..zarha dağına çıktım..ben ayder yaylasında çimenler üzerinde babacığımla top oynamayı pek sevdim..köy meydanına annem bir örtü serdi üzerinede oyuncaklarımı koydu..sabah akşam dışarda gönlümce oynadım eğlendim..kendime bir bidon bulup içini taş doldurdum..bir nevi taş turşusu kurdum..sonrada nereye gitsem o taş dolu kutuyuda oraya götürdüm..neneler 'kızimun kutusi' diye nazlattılar beni..bi de oradakilerin konuşması karadeniz aksağanı çok ilgincime gitti..özelliklede camiye came demelerine taktım..'ben onlara came değil cami diyoyum..onlar yine came diyolar' diye anneciğime şikayet ettim..çok usluydum..hiç yaramazlık yapıp anneciğimi üzmedim..dönüş yolunda babacığımın memleketi olan çoruma büyük nermin halama uğradık..yolda bir menemencide menemen yedim..pek sevdim doğrusu..çok gezdim çok eğlendim vesselam..
kediye boyama kitabındaki kendi resmini gösterirken:))

taş turşusu kurarken:))
nenenin avlusunda oyuncak keyfi:))

ayderde futboll:))

neneler ve ben.....

gelsin kuymaklar gitsin gayganalar:))

samsunda deniz keyfi:))

akçaabat köftesine gelll:)))

yolculuk:))

annemin çay kırışıda...:)))

nenenin ortancaları:))

anneciğim ve babacığım bizi ekip laz böreklerimi yermiş:))