MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

13 Temmuz 2011 Çarşamba

SEN MUTLU OL ANNECİĞİM:))

dün akşam anneciğim bana oyuncaklarımı toplamayı ve düzenli bir kız olmayı öğretmeye karar verdi..anneciğim 'kızım eğer oyuncaklarını ve boya kalemlerini toplarsan sana süpriz yapacağım' dedi..ben şu sıralar süpriz diye ölüyorum..anneciğim peşinde sürekli bana süpriz yap, gene süpriz yap, oyuncaklı süpriz yap diye dolanıp duruyorum..fakat ben oyuncaklarımı toplamaya hiç yanaşmadım..anneciğim süpriz poşetini getirdi masanın üzerine koydu..ben hiç umursamadım..hatta anneciğim biraz kızdı sözünü dinlemiyor oluşuma..sana küstüm dedi hatta..ben hiç tınmadım bile babacığımla çekirdek çitlemeye devam ettim..sonra anneciğim geri adım attı oyuncaklarımı toplamamı istemekten vazgeçti..yaklaşık bir saat sonra annem 'afra eğer oyuncaklarını toplasaydın ben çok mutlu olacaktım' diye mırıldandı..ben bu cümleyi duyar uymaz ok gibi yerimden fırladım..hemencecik boya kalemlerimi çantasına oyuncaklarımı kutusuna koymaya başladım..ve bir taraftanda
 anneciğime 'sen mutlu ol di mi..sen mutlu ol di mi..' diye tekrarladım..hatta hızımı alamayıp yerdeki ıslak mendilleri bile topladım..anneciğim benimle gurur duydu..hemen süprizimi kutusundan çıkarıp verdi..ama benim için asıl hediye anneciğimin mutluluğu ve beni şapur şupur dakikalarca öpmesiydi..çokkkk tatlıyım vesselam..

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

"ben hiç tınmadım bile babacığımla çekirdek çitlemeye devam ettim." çok tatlısın vesselam:)

uğurböceği dedi ki...

benim kızda genelde toplamaya yanaşmıyor.süpriz filan kar etmiyor.canı isterse.ha birde sen topla der bana küçük hanım

OZLEM ANNE dedi ki...

harikasin .. ahh bu annelere hic kiyamiyor bunlar aama genede daginikliga devam ediyorlar malesef ... bayildim resimdeki haline xxx