MERHABA

Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

31 Ağustos 2011 Çarşamba

BAYRAMIN NAZİLLİ HALİ (:

Bugün mübarek Ramazan Bayramı'nın 2. günü. Bu benim ilk bayramım değil belki ama annem ve babamsız geçirdiğim ilk bayramım.
Bu bayram ben anneannem ve Merme teyzemle Aydın'a Nafiye Yengeyi ziyarete geldim.
Aydın'a gitmeyi çooook istiyordum, Aydın'a gidip su içmek istiyordum annem-babam da bu isteğimi göz ardı edemeyip beni anneannemle Aydın'a göndermeye karar verdiler. (:
Bu yazıyı yazmamda da anneciğim yanımda olmadığından Merme Teyzem yardımcı oluyor bana çünkü Merme teyzem düşündü ki elinde fotolar olsa dahi annem o duyguyu veremezmiş. ((((:
Yolda gelirken 7 saatlik bir otobüs yolculuğu yapmama rağmen hiç malamazlık yapmadım. Annemin benim için koyduğu boyama kağıtlarımı boyadım uslu uslu, yemeğimi yedim, mermeyle oynadım, uyudum, uyandım... Sonra Aydın'a yaklaşınca ben otobüsten inmek istemedim hiç. Çok eğlendim otobüste. (:
Anneciğim ve babacığım beni Aştiye uğurlamaya geldiklerinde ben onlara "Üsülmeyin anne hiç üsülme, ben sizi çok seviyorum" diye bağırdım otobüste camın arkasından.
Sonra boyama yaparken de Merme'ye bil bakalım ben ne yazıyorum diye sordum tabi o bilemedi. Sonra söyledim "Annemi çok seviyorum - Babamı çok seviyorum - Bir de kalemlerimi çok seviyorum" yazdım yol boyunca.
Hıhhh! Bir de otobüste temizlik yaptım ben ıslak mendilimle koltuğun arkasındaki mama sandelyesini sildim hani şu amcaların kahve içtiği, camları sildim, her yeri sildim, Merme resimlerimi çekti ama telefonunda olduğu için buraya yükleyemedi.

Nazilli'ye gelince bizi Ebrar, Didar, Haşmet Amcam, Nafiye Yengem veee süpriz olarak Ensar Dayım-Aysel Yengem ve Ahmet Talha karşıladı. Çok sevindim, Ahmet Talha'yla hiç malamazlık yapmadık.
Ben bayram için sarılan dolmaya ve yapılan tatlıya da yardım ettim ama Ebrar ablamın çektiği fotolar esrarengiz bir biçimde foto makinesinde silindiği için yayınlayamıyoruz. Bu bi işaret vesselam... (:
Çok eğlendik sonra Ensar dayımlar gitti.
Bayramın 1. günü Aydın'a bayram ziyaretine gittik akrabalara. Bir de ördek misafir geldi bize. Ben ördeği besledim hep ona bakarken yemek yedim sadece.
2. gün yani bugün de Ebrar bana yine çok güzel fotolar çekti. Gerçi ben Ebrar'ın ismini zor öğrendim. Didara bakıp "Senin ötekin nerede?" dedim bi süre ama şimdi öğrendim.
Süslü bi kızım bilmeyen yoktur, her sabah Ebrar'ın odasına gidip onu uyandırma bahanesiyle süslendim püslendim. Nafiye Yenge bana oje aldı çok sevindim.

Merme balığını ve akvaryum içindeki taşları da Nazilli'e getirdi bakacak kimse olmadığı için. Ben o taşları çok sevdim öyle çok sevdim Kİ bıkmadan saatlerce oynadım, onlarla yemek yaptım pişirdim onları ve çok mutlu oldum.
 Ebrar üşenmeyip bana bi sürü foto çekti saolsun yoksa benim Merme teyzem tembellğinden bi foto çekemeyecekti. Hatta ve hatta Ebrar abla üşenmeyip Didar'ın Louie'siyle bana sanatsal fotolar çekmek istedi lakin gördüğünüz gibi ben bi tuhaf çıktım ve sanat için henüz küçük olduğuma karar verdik. (((:
 En sevdiğim kısım geldi sonra arefe günü hep birlikte parka gittik. Parkta Ahmet Talha'yla birlikte çok eğlendik. Kaydıraktan kaydık, salıncağa bindik hatta tahtaravalliye bindik. Hiç inmek istemedik. Merme izin vermedi sonra yaramaz çocuklar geldi başka diye. Ben de kızdım neden beni malamaz çocukların olduğu parka getirdin dedim. Çok güldüler.
Sonra Ensar dayım dondurma aldı bize, Merme de balon onları alıp eve geldik ve Ebrar abla sanatsal fotolarına balonlar eşliğinde devam etti. (:

Şimdilik bu kadar... Bir de Nafiye yengeyle anneannem saçımı kestirdi benim kahkülüm var artık benim. İlk kez kuaföre gittim, hiç ağlamadım.
Anneciğimi babacığımı çok seviyorum, hiç malamazlık yapmıyorum, çok uslu bi kız oldum ben herkese iyi bayramlar diliyorum, ellerinizden öpüyorum vesselam. ((((: