MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Ağustos 2011 Çarşamba

BEN ANNE OLUYUM

bi süredir anneciğime anne sen bebek ol ben anne oluyum diyorum..anneciğimde tamam kızım hadi sen anne ol dedi..sonra da aramızda şu komik diyolog gerçekleşti:
anneciğim (bebek rolünde)  : minderlerin üstünde zıplayım mı anne???
afra (anne rolünde)  : hayıy...malamaz seni..çok tehlikeli..düsesin..
anneciğim (bebek rolünde)  : mama istiyom anne..
afra (anne rolünde)  : hayıy.. mama yok..piyav yok..çikolata yok..yemeyiği ye büyü?????
afra (anne rolünde)  : ben şimdi uyucam...uslu ol..yıldız vemem..


dün gece buna ek olarak en sevdiğim aktivite olan minderlerin üstünde zıplarken ''gjjfkfsuerqwföscnxvkdpcı:))))'' diye bir şeyler tekrarlıyordum..önceleri anneciğim anlamakta zorluk çekti ama sonrasında söylediklerimi bana birkaç defa tekrarlatmak suretiyle şifreyi çözdü..''ben öyetmenim..bayan mayitinntinim(bayan martin caillounun öğretmeni malumunuz üzere)''

geçen yine soda hikayemin bir benzerini yaptım..anneciğim bana leptopundan caillounun dvd sini izlettiriyordu..izledim..izledim..sonrada da sıkılınca 'anne kapatalım bak ısınmış patlar di mi anne:))' yok hep bir bahanem var..sıkıldım seyretmek istemiyorum deyip yiğitliğe çıssss sürdürmem  di mi anne:))

hımmm...son olarak bildiğiniz üzere anneciğim bana bir pano yaptı ve ben uslu durursam bana yıldız, kelebek, çiçek falan yapıştırıyor..yaramazlık yapıncada bunları geri alacağını söylüyordu..ama hiç geri almadı..dün gece ben birazcık yaramazlık yaptım..anneciğim 'afra doğru yatağa gidiyorsun çok yaramazlık yaptın' diye kızınca ben 'bir tane yıldızımı al anne' :)))))))))))))

1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım sen anneyi geçtin Kaynanalığa terfi ettin.Geçen akşam seni yatırdığımızda uyumadın annen seni beşiğinden aldı bir baktın çay içiyoz. Hemen çay mı içiyosunuz, bana da çay dedin. Bir şey konuşunca bize ne konuşuyonuz diyorsun. Anlayacağın kızım sen bize kaynanalığa başladın.Bence bu yazının başlığı KAYANANA OLDUM olabilirdi.Öptüm yavrum.