MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

2 Ağustos 2011 Salı

BİSÜRÜ YILDIZIM OLDU:)))

anneciğim bana bir pano aldı ve bu panoyu duvara astı..uslu bir kız olduğumda panoma bir kelebek, çiçek ya da yıldız yapıştırıyor..benim bu iş çok hoşuma gitti..hep uslu oluyorum ve bisürü yılduzumoluyor böylece..anneciğim yaramazlık yaparsan yıdızlarını alırım diyor..ben hemen ağlıyorum yılduzumu alma diye..ve hemencecik uslu bir kız oluyorum..pek sardım ben bu yılduzlara..

yılduz panom:))
sonracığıma daha neler mi yapıyorum??çok tatlıyım şu sıralar..anneciğime getir-götür işlerinde çok yardımcıyım artık..sofra kurmasına ve toplamasına yardım ediyorum..balkondan alınması gerekenleri
anneme getiriyorum..boyama kitaplarımı artık orjinal renklerine bakıp aynı renklendirmelerle resimlerini boyayabiliyorum..kyal(kral) oyunu aç anne deyip orada anneciğimin yardımıyla oyunlar oynuyorum..anneciğim bana bir çadır aldı..ben istedim ısrarla..tüm gün evdeki kanepe minderlerini çadır malzemesi gibi kullanıp evi dağıtınca annem mecbur kaldı tabii çadır almaya..sonracığıma parkta kaydıraktan kendim kayıyorum..yemeğimi istersem kendim yiyorum..ama çiş durumlarını soracak olursanız hala daha bezime öhööhöööhh..orasını geçelim..sonracığıma şu sıralar okula gitmek istiyorum..dün gece anneciğime ''anne beni neden kreşe getirmiyorsun?'' diye sordum..bugün de bir yazıyı güya okuyormuşum gibi yaptım..annem kızım ne yazıyormuş dedi..ben ''afra okula gitsin..çocuklar okula gitsin..öğretmen çağırmış..'' diye okudum yazıyı..hımmm bide bide anneciğim kızım dedi ramazan geldi..ben hemen pencereye koştum dışarıya bakıp evet anne bak ramazan orda di mi:)) daha daha çok tatlıyım vesselam...
artık böyle boyayabiliyorum..

eskiden böyle boyuyorken...


2 yorum:

içimizdeki karnaval dedi ki...

Annen ne güzel düşünmüş :)
Sana da maşallah çok akıllı ve çok güzel bir kızsın :)

can istanbullu dedi ki...

Afracığım yıldızların çok güzel ama gözümden devamlı gözlüğümü alıp kaçıyırsun, böyle yapınca kızım yıldızların sökülecek. Onun haricinde aferin babacığım