MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Ağustos 2011 Perşembe

KOMŞU KOMŞU HUUUUUUUU...

dün gece anneciğim bana komşu komşu huuu..diye bir oyun öğretti..önce kendisi birkaç kez tekrarladı sonra bana sormaya başladı ve bu komik diyalog gerçekleşti...
anneciğim : komşu komşu huuu oğlun geldi mi?
ben : deldi..
anneciğim : ne getirdi?
ben : kara biber:)) (inci boncuk olması lazım gelirken)
anneciğim : kime kime?
ben : bize..
anneciğim : daha kime?
ben : kaya kedi...
anneciğim : kara kedi nerde?

ben : ağaçta anne di mi anne..
anneciğim : ağaç nerde?
ben : ormanda:))) (balta kesmesi gerekiyordu halbuki)
anneciğim : balta nerde?
ben : suya düşmüş di mi anne..
anneciğim : su nerde?
ben : inek içmiş..anne inek suyun hepsini bitirmiş midir acaba:))))
anneciğim : inek nerde?
ben : su içmeye gitmiş:))))(dağa kaçması lazım gelirken)
anneciğim : dağ nerde?
ben : ilerde anne:)))  (yandı bitti kül oldu)

neyse anneciğim geçenlerde bana adı çim çim olan bir çim adam aldı..onu hergün suluyacak ve böylece sorumluluk almayı öğrenecekmişim..bende her elimi yıkayışımda minicik ellerimle çim çimi suladım ve upuzun saçları oldu böylece çim çimin..sonrada annemle makasla saçlarını kestik..

bu arada kuzenim zümzüm yürümeye başladı..yürürken gelip bana tutununca yahut saçlarımı çekince ben ' doktol dedi zümüş saçlarımı ellemesin...yapma zümüş doktol dedi zümüş elbisemi çekmesin:)))'

hııımmm...bi de dün gece anneciğimle birlikte soda içiyordum..içtim içtim..sonra canım soda içmek istemedi..şişeyi masaya koyup anneciğime 'ben bunu ezan okununca içeceğim tamam mı? anne:))))'

3 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ne şeker bir çimçim miş bu böyle

tekerlemenize de bayıldım.
benim kızım kısa kesiyordu sıkıldığı zaman
oğlun geldi mi?
gelmedi ? deyip bitiriyordu :)

ZELİHA dedi ki...

Aklınla bin yaşa derlerdi büyükler :)
Ben de bir büyük olarak diyorum sana,aklınla,fikrinle çok yaşa,hayırlı yaşa inşAllah.:)
Oyun pek güzel,çim adam şirin mi şirin,ama şu sodayı ezan okununca içecek olmana bayıldım Vallahi :))
Sevimli şey seni :)
Hayırlı Ramazanlar diliyorum..

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok şirin bir çim adam olmuş,sevgiler