MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

27 Ağustos 2011 Cumartesi

PARA KAZANACAK MIYIM?

anneciğim dün beni iş yerine götürdü..akşam kızım yarın benimle işe geleceksin diyince ben para kazanacam di mi anne dedim..annem peki paranla ne yapacaksın dedi..ben gayet kendimden emin jeton alacağım dedim..anneciğimde hevesim kırılmasın diye müdürüyle konuştu 10 tl verdi müdüre ve demiş ki bunu afra ya verin bunu kazandın deyin..müdür amcada beni yanına çağırdı al dedi bu parayı bunu kazandın..ben ''ııı...ıııı...olmaz bu çok az..'' deyip parayı almadım:))


cimcimeliklerim bununlada bitmedi..bir ara annem elini yıkamaya lavaboya gitti ben de arkasınan gittim fakat annemi bulamadım..sonrada mehmet amca diye annemin bir çalışma arkadaşına sordum annemi..o da beni elimden tutup anneciğime getirdi..anneciğim kızım neredeyin dediğinde güvenli birine sordum anne diye cevap verdim:)))

 dün öğleye kadar anneciğimin iş yerinde eren abim ve arda abimle oynadım..öğleden sonrada babacığımın iş yerine gittim..çok eğlendim vesselam..

4 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Ay yerim ben seni ya:) Demek güvenli birine sordun, kuzum benim. ve ayrıca 10 tl de neymiş gün boyu cimcimeliklerinin karşılığı hiç 10 tl eder miymiş? :)

Taze Anne dedi ki...

Cimcimeye bak beyenmemis bide :)))

Şenay- Doğam dedi ki...

:)))) Maşallah sana akıllı prenses :))

Şenay- Doğam dedi ki...

:)))) Maşallah sana akıllı prenses :))