MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Ağustos 2011 Pazartesi

RAMAZAN İNCİLERİ

ben bu ramazan ayını pek sevdim doğrusu..özelliklede iftar sofrası hazırlama kısmını..anneciğim ve babacığım bu ramazan iftar sofrasını yere hazırlayalım dediler..yer sofrası bana çok ilginç geldi..sofrayı hazırlarken çatalları, kaşıkları, pideyi, su şişelerini, tuzu ve daha birçok şeyi sofraya ben taşıyorum..hatta sonrada sofra toplanacağı zaman çabuk çabuk kapıp ben mutfağa götürüyorum..en sevdiğim oyun şu sıralar sofra kurup-kaldırmak:))hımmm..orucun farkınada vardım..dün anneciğime şimdi yeme ezan okununca ye tamam mı anne dedim..anneciğime öyle çok yardım ediyorum ki..yine mesela anneciğim dün biber dolması yapacaktı söylemesi ayıp..biberleri anneciğime ben verdim, pirinci kaba ben koydum, tuzunu ve nanesini ben koydum, limon suyunu ben ilave ettim, salçasını ben koydum..sonrada bu minicik ellerimle mama kaşığımı alıp biberlerin içini doldurdum..yemek yapmayı çok iyi öğrendim vesselam..yakında umut sepeti ve bayram kombesi teyzelerimi geçecem haberleri olsun:)) 

dün gece yine komşuların tıkırtıları geliyordu..bilirsiniz ben çok korkarım komşu tıkırtılarından..anneciğim korkma kızım dedi..'ben hemen komşularda insan dimi anne' deyince anneciğim insan kavramını bilmeme çok şaşırdı..peki baban ne kızım dedi..ben 'çirkin aslan', peki ben neyim? 'at' peki sen nesin boncuğum..ben: 'domuz'...'hadi anne beni yeeee' tabiii annem beni yedi yedi bitirdi..hımm domuz dememin sebebi malum kitaplarda domuzcuklar hep pembe renkte, hatta boya kalemlerimin pembe rengide domuz figürlü..eee malum bende pembeciyim..sanırım o yüzden kendime domuzu yakıştırdım..çokkk bilmişim çokkkk vesselam..
not: bu resimler aysel yengeciğimin objektifinden..yanımdaki yakışıklı ise kuzenim Ahmet Talha..



1 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

O minik ellerine sağlık:))