MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Eylül 2011 Perşembe

BEN GELDİM

biliyorsunuz ben bayram tatilinde merme teyzem ve annanneciğimle birlikte aydına gitmiştim..aslında kendimi zorla götüttürdüm desem yalan olmaz..neyse aydında bir macara bir macera..bir kısmını sağolsun merme teyzem aracılığıyla paylaştım sizlerle..ama komşunun yavru kedisini kucaklayıp yalın ayak koşarak eve getirmem tarzında bir dolu ağızdan ağıza dolaşan cimcimeliklerimi saymazsak..neyse pazartesi akşamı döndüm..annemin tabiriyle geldim bir havayla:))gidişimde dönüşümde muhteşem oldu anlayacağınız..gelene kadar otobüste annannem ve merme teyzemin başını bir hayli ağırttım..çok konuşuyorum şu sıralar vesselam..sonra annannneme ben seninle kalacam annemlere gitmicem, beni bırakma gibisinden..aynından aydında nafiye yengemede sıktım vay işte ben seninle kalacam anneme gitmicem diye.. bir dolu palavra salladım..takii otobüs terminalinde anneciğimi görene kadar..annemi görür görmez boğazına sıkı sıkı sarılıp yanaklarından defalarca öptüm ve hemen
 annanneciğime dönerek ''siz evinize gidin bizde kendimiz evimize gidelim..anneciğimi hiç bırakmam..aydına bir daha beraber gidelim di mi anne:))))nasıl yanar dönerim di mi..hımm bi de otobüsle gelirken anneciğim benimle telefonda konuşuyordu..ben ona babam benimle neden hiç konuşmuyo anne, babama selam söyle dedim..babacığım pek müteessir olmuş bu cümlelerim üzerine..evet geldim nihayet..daha bir cimcime daha bir bilmiş olarak..mesela anneciğim merdivenden inerken dikkat et anne düşme tamam mı diyorum..ankara soğuk, aydın sıcak di mi anne diyorum..hatta geldiğimde annem ''kızım sen yokken biz çok dinlenmişiz sen bizi beya yoruyormuşsun'' dediğinde ''ben gene aydına giderim sen dinlenirsin di mi anne'' diye cevap vererek anneciğim ve babacığımı gülme ve şaşkınlık krizine soktum..oğuz ve okan abimlere giderken bir fikrim var doktor setimide götüreyim demem..anneme ve babama arkadaşlar diye hitap etmem..hımmm bi de bi de anneciğim teşekkür ederim afra dediğinde rica ederim diye karşılık vermem yok mu..yani anlayacağınız tatımdan yenmiyorum vesselam..






4 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Bu ne şıklık Afra hanım. göz kamaştırıyorsunuz. maşallah

can istanbullu dedi ki...

Kızım seni bir daha bir yere göndermem, çok özlediğimi geldiğinde anlıyor insan.
Baban

uğurböceği dedi ki...

hoşgeldiniz.yokluğunuzun hiseettik doğruusu

KelebekGibi dedi ki...

Sen ne seker, bilmis ve tatli bir kizsin bakalim :P Blogunda senin gibi cok güzel :)