MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

27 Eylül 2011 Salı

OKUL YOLU (2. HAFTA)

bu hafta okula gitmemek için elimden geleni ardıma koymadım..çok çabuk sıkıldım okuldan..anneciğime daha akşamdan başlıyorum yalvarmaya..anne beni okula gönderme, ben orada anneciğim diye ağlıyorum..anneciğim dün akşam dedi  ki kızım bak biz okula 1 aylık peşin para verdik..para bitene kadar gideceksin..ben hemen yattığım yerden fırlayıp anne sen hiç para kazanma tamam mı paralarımız bitsin bende okula gitmem dedim..bugün anneciğim öğretmenimle görüştü..öğretmenimede ben kuscam, babam beni alacak diyorum..yani türlü türlü
bahanelerim var okula gitmemek için..ben bebeğim anne bebekler okula gitmez ki de bunlardan biri..halbuki son 1 haftaya kadar ben bebek değilim büyüdüm diyordum..beni zorla servise bindiren babacığımı seni sevmiyorum can diye tehdit ediyorum..anneciğimin işi çok zor vesselam..
hıııı..bi de bi de bugün ilaç şişesini elime alıp acaba tarihi geçmiş mi ben bir bakayım dedim:)))
sonra dün akşam annemler beni yatırdıktan sonra çay keyfi yapıyorlarken geri kalkıp anneciğe bağırdım ''anne fatmagülü seyretme gel benimle birlikte yat:))çay mı içiyorsunuz:))gofrette var mı:))inekte çay içmek istiyo:))'' tabii benim bu çırpınışlarıma anneciğim dayanamadı beni beşiğimden aldı koca bir bardak çay içip gofret yedikten sonra tekrar uykuya yatırdı..
geçenlerde de arabayı kullanmak istedim..babacığım kızım senin ehliyetin yok ki dedi..şimdi arabayı afra kullansın diyenlere ''ben araba kullananman biletim(ehliyet)yok.. '' diye akıl veriyorum..



4 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

:))))
tebessümle okudumm okul maceranızı:)
para kazanmayın annesi siizzz:)))
kıyamamm yaaa...
resmenn dokuz takla atmışsınn bebişim senn okula gitmemekk içinnn:)
kolaylıklar diliyorumm size:)
sevgilerimle...

mehtap dedi ki...

ay kıyamam ona.umarım alışır.

gutguturuna dedi ki...

bir tutam kekik ve mehtap teyzeleri içten yorumlarınız için sağolun..bir an önce alışır inşallah..

can istanbullu dedi ki...

Kızım seni sabah servise bindiren ben olduğum için sana kıyaman da en çok benim. Baba seni sevmiyom dedin(servise bindirip okula gönderdiğim için ) Kızım seni çok öpüyorum
Baban