MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Eylül 2011 Salı

OKUL YOLU DÜZ GİDER(1. Hafta)

evet biliyorsunuz ben geçen haftadan beri okula gidiyorum..turkuaz anaokulunda minik kalpler sınıfındayım..öğretmenimi çok seviyorum..öğretmeninin adı ne dendiğinde hemen sevim öğretmen diyorum..öğretmenim sınıfta en çok beni seviyor diyorum..okulda yeni bi sürü şey öğrendim..mır mır iki kedi, sar sar makarayı, daha dün annemizin şarkısı vb..evde anneciğimle hepsini yapıyorum..ama asıl bir tırtıl oluyorum ki sormayın..yaprak yiyip kozama giriyor sonra güneş açınca kelebek olup dans ediyorum..nasıl tatlı bir tırtılım görseniz ham diye yersiniz beni..
bu sabah kreşe gitmek istemedim anneciğime seninle gezmeğe gidelim anne diye yalvardım..akşamda ben kreşe arabayla gitmicem servise binmek istiyorum diye
mızıldandım..sanırım yarın benide servise yazdıracak anneciğim..
dün akşam hava kararınca hava karardı ben artık yatacam diye doğru odama gittim..''öğretmenim bana dedi hava kararınca yatarız erken olunca kalkarız dedi'' diyerek..ama uyumak istemedim sonra..hatta sırf uyumamak için okulumu çok sevmeme rağmen kreşe gitmicem bile diyorum..benim yakın arkadaşlarımdan ahmet yasin' de kreşte benim sınıfımda.. ve o bizim aynı zaman da komşumuz..annem bak kızım ahmet yasin çoktan uyudu sen uyumazsan okula geç kalacaksın dediğinde minicik ellerimle duvara pat pat vurup anne ahmet yasini uyandırdım servise geç kalacak hiiihiiihiiihiiii:)))diye muzurluklar yapıyorum..yine sabah anneciğime sana artık şişko demicem zayıf dicem dedim..sonra ben artk bebek değilim büyüdüm cümlesinide sık sık telaffuz ediyorum şu aralar..bir de trafik ışıklarını çok iyi biliyorum..yeşilde geçilir, sarıda beklenir, kırmızıda durulur ben biliyorum anne sen beni izle diyorum anneciğime..
bu arada çok iyi bir bebek bakıcısıyım ben..mimişlerimi parka getirip onları tahtirevalliye bindiriyorum..ağaç yapraklarından onlara mamalar yapıyorum..çok eğleniyorum çokkkk vesselam..



4 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Benim kızım büyüdüde okullu oldu. Ancak hiç babandan bahsetmemişsin kızım..Öptüm
Baban

Deli Anne dedi ki...

maşallah sana.. hayırlı olsun okulun.. hep severek git inşaallah:)

olsada yesek suzan dedi ki...

ne tatlı bir kızsın sen maşallah hayırlı olsun okulun...

Nilgün teyzesi dedi ki...

Allah esirgesin. Üniversitede okuduğu zamanları da görürüz inşallah.