MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Eylül 2011 Pazartesi

ŞİMDİ OKULLU OLDUM..SINIFLARI DOLDURDUM..

ben bugün kreşe başladım..kaç gündür okula gidecem diye can atıyordum..akşam anneciğime ben okula gidince öğretmenimi öpecem seni çok seviyorum diyecem diye anlattım durdum..anneciğim okul çantamı hazırladı ve bana tek tek neler koyduğunu gösterdi..nevresim takımımı, yedek kıyafetlerimi, bezlerimi falan..ben erkenden yattım..sabahta erkenden uyandım..ayrıca ben bugün tam tamına 2.5 yaşımda oldum..sabah annem kızım hadi çişini yapta üstünü giydiriyim dediğinde anne öğretmenim bana öğretecek ddiye cevapladım:)(güya çiş yapmayı bilmiyomda öğretmenim öğretecekmiş yani o derece güveniyorum öğretmenime)arkasından bezimi bir güzel doldurup ardındanda anne bak doldurdum bezimi hadi değiş dedim..sonra giyindim, süslendim, beyaz kurdalelerimi takıp okulun yolunu tuttum..okula girince annemin eteğini çekiştirip hadi anne arkadaşların yanına gidelim dedim..ama sınıfıma gidip arkadaşlarımı ve öğretmenimi görünce annemin eline yapışıp anne gitme beraber oynayalım diye mızıldandım..sonra anneciğim beni bırakıp kaçtı ama ben ağlamadım..anneciğim sürekli okulu tel.arayıp bilgi alıyor..söylemesi
ayıptır kreş müdürü teyzem olurda:))kahvaltıda bişey yemediğim, öğlen yemeğinde bulgur pilavı ve cacık yediğim ve şu sıralar uyuduğum teyzem tarafından rapor edildi anneciğime..babacığımda annemi arayıp benim hakkımda bilgi alıyor..akşamı iple çekiyorlar..ben ilk gün sonunda acaba ne yapacam diye merakla saatleri sayıyorlar..acaba okulu çok mu sevecem, yoksa bi daha gelmem annnannemi istiyorum diyemi tutturacam..hayırlısı..hımm bi de dün akşam şöyle bir cümle sarffettim ''anne dikkatli oluyum di mi..allah korusun sandalye başıma çarpar'' anneciğim bu ne ya bu ne ya diye beni ham ham yedi bu cümlemin üzerine..neyse okuyan teyzelerim aramızda kalsın allah korusun nazar değer vesselam di mi:)))

ilk karnem..hepsi pekiyi öhööhööö...

canım annemle..

babacığımla




17 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Maşallah sana :)) Çok tatlı annesı bu prenses..benim cadım da bugun okullu oldu ama artık ilkokullu :)
Daha nıce basarılarına şahit olalım inşallah ...sevgiler..

mehtap dedi ki...

tabii bana çok erkenmiş gibi geldi ama madem sen hazırmışsın, okul hayatın hayırlı uğurlu olsun,inşallah hep severek gidersin okuluna.

Deli Anne dedi ki...

Kırk bir kere maşallah hem de sana.. çok güzel olmuşsun ayrıca.. İnşalllah gülerek, keyifle okuluna gidersin daima.. :)

gutguturuna dedi ki...

güzel yorumlarınız için çokkk teşekkürler ederiz cici teyzeleri..
öncelikle deli anne teyzeciğimi, sonra mehtap ve şenay teyzeciğimi koccaman öpüyorum..

Şenay- Doğam dedi ki...

Bizde kurbaamla seni öperiz prenses ;)

uğurböceği dedi ki...

tebrikler bizde kreşe başladık.

Taze Anne dedi ki...

Kizlarimizin hepsi okulluu oldular. Cok seker masallah annesi :)

thalassapolis dedi ki...

maşallah tatlı prensesime darısı benim kızıma kocaman öptüm :)

gutguturuna dedi ki...

güzel yorumlarınız için çokkk teşekkürler ederiz thalassapolis, uğurböceği ve taze anne..
taze annecim aslında cihanın kreş maceralarını okuyunca kreşe başlamak konusunda bana güç geldi..cesaretim arttı..cihanım örnek oldu bize..
uğurböceği sizede hayırlı uğurlu olsun..başarıları daim olsun..
thassapolis teyzeciği darısı tabii ki alminamızın başına..
hepinizi kocaman kocaman öpüyoruz..

bininci tekil şahıs dedi ki...

cok kucuksun sen daha okula baslamak iciiin! Allah izin verirse en az 15-16 sene daha okuyacaksin, acele etme, evin tadini cikar:)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

hayırlı olsun :)

pek şirin bi mim varrr :)

ZELİHA dedi ki...

Hayırlı olsun prenses :)
Bende de var bir mim :)
Kolay gelsin..

koray dedi ki...

canım kuzenim çok tatlısın okul hayatında başarılar dilerim :D

koray dedi ki...

canım kuzenim çok tatlı çıkmışın okul hayatıda başarılar :D

Medanşeri dedi ki...

ilk okul öncesi klasik kapı önü fotoları olmuş bunlar çok güldüm yaaa (:
tarih tekerrürden ibaret işte hey gidi kendi gençliğim geldi aklıma :D
not düşmek istedim o günden sonra sevgili gutguturuna hep kreşe gitmek istedi anneannesiyle durmak istemedi bi daha neden acaba :p
Çok güzel ve çok bilmişsin boncuğum maşallah sana :*

birtutamkekik dedi ki...

hayırlı uğurlu ve sağlıklı bir dönem olsun inşallah:)
çok cici bir öğrenci olmuş bu annesi:)
maşallah...
bende miminiz var:)
kabul buyurursanız mutlu olurum...
sevgilerimle....

anne kaleminden dedi ki...

benim kızım da tam 2,5 yaşında başlamıştı kreşe :) teyzesinin yanındaymış hem, bence herşey yolunda gidecek :)))