MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

10 Ekim 2011 Pazartesi

ANNE SOHBET EDELİM Mİ?

geçtiğimiz gece anneciğimle tam uykuya dalacaktık ki anneme dönüp anne sohbet edelim mi dedim:))annem şaştı kaldı tabii..şu sıralar konuşmayı daha doğrusu ard arda sorular sormayı çokkk seviyorum..örneğin;
-ışıklar niye yandı anne
-hava karardığı için kızım
-hava niye karardı anne
-akşam oldu ya kızım
-niye akşam oldu anne
-güneş gidince akşam olur kızım
-güneş niye gitti anne..
-????
sorularım dur durak bilmiyor..annem ve babam sohbet ederken onları çok kıskanıyorum hemen yüksek sesle şarkılar söylemeye başlıyorum..daha 2.5 yaşındayım ama bildiğim şarkı ve tekerleme çeşitliliğine inanamazsınız..
-ceviz adam
-mır mır iki kedi
-yağmur yağıyor
-daha dün annemizin
-yağ yağ yağmur
-ben bir çaydanlığım(bu tekerlemeyi söylerken bi de kollarımla kendime çaydanlık şekli veriyorum)
-küçük kurbağa (en çok bunu seviyorum)
-mini mini bir kuş
-sar sar makarayı
-hav hav köpeğim
-leylek leylek havada......daha bir dolu şarkı ve tekerleme..şu sıralar beni en keyiflendiren şey ise sehpanın üzerine çıkıp bu şarkılarımı söyleyip gösteri yapmak..herkes beni izlesin hep bana bakılsın bayılıyorum:))
bir de cailloudan neler öğrenmişim meğer..öğretmenim geçenlerde hasta olu..anneciğime dedim ki anne anne öğretmenime geçmiş kartı(geçmiş olsun kartı) yapalım..çiçekte alalım di mi anne..ve de anneciğimle beraber öğretmenime bir geçmiş kartı hazırladım birde kum boyama resim yapıp üzerine zımbaladım..çok inceyimdir vesselam..
yine dün gece babamın tel. ile oynamak istedim..5 yapacam, 3 yapacam...fakat tuş kilidini açamadım..annemde babanın tel. bozuk dedi..ben tamirci çağırayım ama şimdi gece gelmez tamirci amca..tamirci amca yukarda aşağı inince çağırayım..anneciğim müdahale etti kızım sabah tel. ile arar çağırırsın tamirciyi..ben hemen 'halıl olmaz tel. bozuk ya anne tel. çağırılmaz:))' ahhh..kül yutmam vesselam:)))))))))


















6 yorum:

Deli Anne dedi ki...

hepsi harika ama o arkadaki cemaat öldürdü beni:)

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ayy biz öperiz onu yanaklarından :) cici şey...

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..

SERRA dedi ki...

bu bücürlerin soruları gerçekten boylarından büyük:))
maşaallah kuzuya ne kadar da tatlı olmuş

can istanbullu dedi ki...

Fıstık kızım aferin sana sor, sor..
baban

OZLEM ANNE dedi ki...

muhabbetiniz cok cok olsun annesi :) bundan sonra susmayacagindan emin olabilirsin :) ahh bu cocuklar cok duru dusunuyorlar ya, bayiliyorum, keske keske bizde kaybetmesek hic..optuk xxx

Medanşeri dedi ki...

mam mum mimmm. (:
mimledim. (((: