MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

26 Ekim 2011 Çarşamba

BOWLİNG OYNADIM

geçtiğimiz haftasonu bende bowling oynayacağım diye tutturdum..anneciğim ve babacığım beni bowlingw götürdü..24 numara ayakabılarımı giydim bir sevindim görmelisiniz..sonra herkeze bowling koşma ayabısıyla oynanmaz, bowling ayakabısıyla oynanır diye nasihatlerde bulundum bilmiş bilmiş..ben orada eğlendiğim sıralarda van denilen yerde deprem olmuş..annem televizyondan gösterdi kızım bak evleri yıkılmış diye..ben çok üzüldüm..anne neden evleri
yıkılmış diye anneme bir dolu sorular sordum..yüce rabbim oradaki tüm bebeklerin, çocukların, onların anne ve babalarının ve tüm depremzede kardeşlerimizin yardımcısı olsun diye dua ettik anneciğimle..bende amin dedim..
ben bu hafta rahatsız oluğum için kreşe gitmedim(önce kustum bol bol, şimdi de üzerinize afiyet ishal oldum paçadan çıkıyo vesselam)..evimizde babannem bakıyor bana..benim bilmişliğim malumunuz..annemin oynamama izin vermediği oyuncaklarımı babanneme tarif edip bana vermesini sağladım..korkma annem izin verir diyerek kandırdım babannemi:))tabii kadıncağız ne bilsin o da verdi bana yasaklı oyuncaklarımı..hergün ayrı bir vukuat vesselam..


3 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

kıyamamm yaaa:))
çok geçmiş olsun kuzuma...
nasıl bir bakıştır o öyle:)
bir gün çok iyi ir bowling oyuncusu olmak için iç geçirircesine:)
sağlıkla kalın...

Medanşeri dedi ki...

hehe akıllı bıdık seni (:
oh!iyi yapmışsın gutguturunam sakla sakla nereye kadar (((: benden tam destek hep destek. (:
bowling kariyerinde de başarılar :*

bininci tekil şahıs dedi ki...

sevgili gutguturuna, bayramin mubarek olaaa. gelseydin el opmeye harcligin hazirdi ama artik nasip baska cocuklara:)