MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Kasım 2011 Cuma

ANNE YİNE BAYRAMA GİDELİM

 ben bu bayramda el öpmeyi öğrendim..pek sevdim ben bu adetimizi..gelenin gidenin hatta kendi yaşıtlarımın bile ellerini öpüp anlıma götürdüm..bayramın birinci günü annanneciğim, canım dedem, elif teyzem, merve teyzem, canım dayım, aysel yengem, fidan ninem, büyük nurten halam, gülten halam ve ayten halamla bayramlaştım..hepsinin ellerinden öptüm..öyle çok sevdim ki bayramı yarında bayram di mi anne bayram bitmedi di mi anne diye diye uyudum..kapıya gelen çocuklara sonra işi abartıp kapıcıya, yufkacıya vs. şeker tuttum..bu bayram ilk kez bol bol çikolata yedim..daha önce çikolata
yemiyordum..anneciğim bu ne biçim çocuk çikolata bile yemiyo diye üzülüyordu..bu bayram anneciğimi hiç üzmedim..çok hanım hanımcık kibar, uslu bir kız oldum..büyümüşte küçülmüş cinsinden(maşallah) hani..bir işler yapıyorum sormayın..anneciğim dün gece kızım oturma odasını topla bana süpriz yap dedi..ben bir güzel herşeyi topladım ki inanamazsınız 2,5 yaşında olduğuma..anneciğime tam süpriz oldu..büyüyor muyum ne??el becerimi sergilemek için bayram şekerlerinden yapılmış şekillerimi paylaşıyorum sizlerle..hımmm bi de bi de dün akşam oyun hamurlarından pastalar yaptım sonra onları çörek otuyla süsledim ve masa hazırlayıp anneciğim ve babacığımı masaya çağırdım..nasıl güzel bir masa hazırlamışım değil mi..çokkk hamaratım vesselam..hımmm bu arada bu vesileyle herkesin geçmiş bayramını kutluyorum ve buradan da tüm blogger ablalarımın ve teyzelerimin ellerinden öpüyorum..

3 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Senin de bayramın kutlu olsun.. El emeği göz nuru çalışmaların da çok güzel olmuş.. Maşalahh sana :)

OZLEM ANNE dedi ki...

bende senin bayramini kutlar kocaman operim Afra'cim xxxx

can istanbullu dedi ki...

Kızım ne güzel dizdin o çukulataları
Baban