MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Kasım 2011 Pazar

TAM BİLGİSAYAR KURDU

ben şu saatlerde kuzenlerim ve teyzem, dayım, yengem ve annannemle birlikte büyük ankara sirkindeyim..anneciğimde evde benim maceralarımı sizlerle paylaşmakta..dün geceden beri sirke gideceğim için çok heyecanlıydım..sabah nasıl hızlı hazırlandım görmeliydiniz..neyse ben bir süredir annemle berabr bilgisayar oyunuları oynuyordum..ama annem oynuyor ben izliyordum..bu hafta mause' u elime geçirdim ve kral oyundaki oyunları tek başıma
kendim oynamaya başladım..2.5 yaşındayım ama nasıl güzel bilgisayar oynuyor, mause' u nasıl seri kullanıyorum, oyunları nasıl kendi kendime açıyorum
görmelisiniz..bi de hırslıyım bi de hırslıyım..kazandım anne, başardım anne, kaybedincede tüh kazanamadım anne hep senin yüzünden:))diye söylenip duruyorum..anneciğim interneti kapatıp kızım internetimizi kesmişler diye beni kandırdığında ise anneciğim hadi internete söyle ben çok uslu durdum, uydum uykumu aldım, hadi açılsın de diye yalvarıyorum..oyuncaklarımla da artık evcilikler oynuyorum..mesela figen teyzemin aldığı hayvancıklarımın önlerine yesinler diye çikolatalar koyuyorum.. büyüdükçe daha da tatlılaşıyormuşum anneciğim öyle diyor..şimdilerde küçük bir hanımefendiyim..artık yaramazlıkta yapmıyorum..anneciğime arkadaş olmaya başladım artık..anneciğim bu yeni hallerimden pek memnun aman maşallah deyin nazar olmayım:))hepinizi çok öpüyorum..beni izlemeye devam edin vesselam..




3 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım artık televizyondan sonra bilgisayarıda sana kaptırdık.
Baban

nohut oda dedi ki...

aferin sana:))

Medanşeri dedi ki...

bizzat tanık oldum maşallah diyorum hem de 41 kere olanından (: