MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Aralık 2011 Pazartesi

BABADAN ANNEYE 4

bu cuma benim anneciğimin doğumgünü ve babacığım şimdiden hediyesini verdi..büyüksün babacığım vesselam..



 DOĞUMGÜNÜ HEDİYEN BİR FİNCAN KAHVE OLSUN
Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır acıda tatlıda olsa kalpleri birleştirir bir anlamda
Her içilen kahvede o dostluk tekrar tazelenir ilk günkü gibi lezzeti kıvamında
Bizde bir kahvenin ardından söz kestik kırk yıldan fazlası olsun beraber yaşamımızda
İyi ki doğmuşsun hayat arkadaşım, nice yıllarda içelim kahvemizi yine aynı damak tadıyla
kahvenin köpüğü bol olsa, piştiği ateşi kor olsa, içindeki şekeri tam olsa,
sıcaklığı ayarında olsa, gümüş tepside sunulsa,
fincanının kulpu altın olsa,
sensiz içildikten sonra bana zehir aslında
çoğuna lüzum yok bir fincan kahve olsun
bir yudumu senin diğer yudumu benim olsun
daha uzun yıllar bugünümüz gibi olsun
iyi ki sen varsın
doğum günün kutlu olsun

Yazan : sevgili eşin...

3 yorum:

birtutamkekik dedi ki...

harikaa !!
nice güzel yıllara inşallah sevdiklerini ile birlikte..
kahve ve kalp...
çok anlamlı...
sevgilerimle..
:))

Ülkü dedi ki...

Çok hoş :) nice yıllara :)

gutguturuna dedi ki...

iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim ülkü ve birtutam kekik