MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Aralık 2011 Perşembe

KARDEŞ NASIL YAPILIR:))

dün gece yatmadan önce anneciğimle rutin sohbetlerimizden birini ediyorduk. dışarıda köpek havlaması işitince anneciğime:
-anne köpekler nerede kalıyorlar
-kulübelerinde kızım orada uyuyorlar, orada yavrularını besliyorlar
-anne keşke benimde bir yavru köpeğim olsaydı onunla ne güzel oynardım bana hav hav derdi
-eee kızım babanla sana kardeş yapalımda onunla oynarsın olmaz mı?
-ıııı kardeş istemiyorum
-ama kardeşinle ne güzel oynarsın, ona mamalar yedirirsin, herşeyi ona sen öğretirsin
-tamam anne bana babamla kardeş yapın..anne bende yardım ederim, sen yorulma anne üçümüz yaparız, ben kardeş yapmayı biliyorum zaten:)))))))
-nasıl yapılıyormuş karddeş!!!

-parçalarını marketten alıyoruz anne
-eeeeee...
-sonra bebek tamircisi geliyor..sıkı sıkı yapıştırıcıyla parçaları yapıştırıyor, sonra boyacı geliyor..ben kırmızı kardeş istiyorum anne..onu kırmızıya boyasın boyacı amca..bende pat pat pat vurucam sıkı sıkı olsun..yapıştırcamda..ama onun sesi olmaz(zümzüm gibi)anne sesli kardeş alalım..parçalı kardeş..erkek olsun tamam mı anne..
-peki kardeşini sevcen mi
-hı hııı...bi sürü kardeş yapalım..sevmezsem çöpe atarız anne..ama severim ben onları cup cup cup mama yediririm..
ve uyumadan az önce;
-anne kardeş yapma ben seni istiyorum kardeş istemiyorum
geçtiğimiz gün annannemlerde yasir abimin oyuncaklarıyla oynarken
-annanne şimdi yasir abim gelir oyuncaklarla oynadığımı görürse ühhüühühüü...oyuncağımı ver diye ağlar..sen ona deki ben bunları kızıma aldım tamam mı:)))))))
çokk çokkk cimcimeyim vesselam..

5 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Maşallah çok akıllısın çok.. düşünmüş taşınmış, fikir yürütmüş ve istemediğine karar vermiş.. :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Benimki de bir istiyor bir vazgeçiyor. nedense hep bana söylüyor. halbuki babasına söylese ya. Belki ikna eder babasını. Zira ben hala edemiyorum :)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Annesi yorulmasın diye o da yardım edecekmiş :))
Çok güldüm , hayal dünyası ne güzel.Maşallah

BALLI LOKMAM dedi ki...

Yaptığı gibi bozar canını sıkınca kardeş, çok tatlı ve akıllı maşallah:)))

mehtap dedi ki...

mutlu yıllar dilerim tüm aileye..