MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Ocak 2012 Pazartesi

ANNE BENİ ERKEK YAPSANA??

dün gece yatmadan önce sayıyorum: annennem kız, ben kızım, yasir erkek, zümra kız, babam erkek, ahmet talha erkek, annem kız, dedem erkek.........anneciğim merakla sordu: kızım kız mı  erkek mi nereden anlıyorsun..anne yemek yiyince ben büyüyünce kız oluyorum, ama yasir abim yemek yiyip büyüyünce erkek oluyor..peki kızım kız olmak mı iyi erkek olmak mı..erkek olmak iyi anne..anne beni erkek yapsana..nasıl yapacam ki??!!!!çok kolay anne siyah boya al..beni siyaha boya..kızlar pembe renk
olur..erkekler siyah..o zaman erkek olurum..hep bir proje hep bir proje...
anneciğim ve babacığıma kızınca siz beni kızdırdınız ben odama gidiyorum hıhhhh..(odam var ya tabiii)yalnız bu hıhh deyişim çok manidar..bir görmelisiniz hıhhh..deyişimi..hatta dün gece anneciğime çok kızdım öğle uykusu uyumadığım için pek huysuzdum..doğru yatağıma gittim, ışığımı kapatıp yattım battaniyemide üzerime çektim bir güzel..anneciğim birkaç dakika sonra geldiğinde ben çoktan mışıl mışıl uyumaya başlamıştım..annem ve babam beni uyurken dakikalarca öptüler..ilk kez kendi başıma yatıp uyudum çünkü..
benim anneciğimle gece uyumadan önceki sohbetlerim tam filimlik zaten..uyucağımı anlayınca sırf uyumamak için anne hadi sohbet edelim diye başlıyorum..bugün işte ne yaptın anne..çay içtin mi kahve içtin mi..arkadaşların sana kızdı mı..müdürün sana kızdı mı..ödevlerini yaptın mı..annem hadi kızım uyu iye çıkışacak olursa silahlarımda hazır..hemen benim canım annem..benim güzel annem deyip saçını okşamaya başlıyorum anneciğimin..hatta hatta dün gece anneciğime sen benim yavru kuzumsun dedim..iimi biliyorum yani..hımm..yine geçen gece anneciğimle rutin sohbetimi yaparken tam uykuya dalıyordum ki birden gözlerimi fal taşı gibi açıp anne benim saçlarımı niye kestiriyorsun..kel oldum..caillou gibi...hıhhhh...(halbu ki yok böyle bir şey) bu repliklerin hemen arkasından uykuya daldım..
hımm bi de aklıma gelmişken bir bilgisayar oynuyorum ki sormayın.. bütün zeka oyunlarını hemen çözüyorum..hele şu sıralar favorim puzzle..en zor en karmaşık puzzleları bile bir çırpıda yapıyorum..
çok cimcimeyim vesselam..



2 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Bu çocuklar çok alemler , şimdi ne olacak annesi..Kızın erkek olmak istiyor :))))))))))))

İnci Yemek dedi ki...

Maşallah prensesim nasılda büyüdü:)
annesi prensesime söyle kız olmak
güzel:)büyüdüğü zaman çok süslenecek güzel güzel elbiseler giyecek:)
Alem bu zamane çocukları yahu:)
öpüyorum ikinizide canım...