MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Ocak 2012 Salı

ANNECİĞİMDEN EZGİLER..

anneciğim ben daha mini minnacık bebekken beni uyutabilmek için bir dolu şarkılar yapmış..her ne kadar normal anneler uyusunda büyüsün, kov bostancı danayı vb. ninni klasiklerimizle bebişlerini uyutsalarda benim annem yok ille kendi bestelicek..bi de söylemesi ayıptır anneciğimin sesi de pek bir güzel pek bir güzel..camdan atlatan cinsten yani:)) tabii benden başkada dinleyicisi olmayınca çektiğim işkenceyi umarım tahmin etmişsinizdir:) şimdi anneciğimin bu pek kıymetli eserlerinin bir kaçını sizinle de paylaşmak istiyorum..gerçi sözleri böyle kuru kuru yazmakla olurmu bilmem..siz asıl bu şaheserleri besteleriyle birlikte anneciğimden dinleseydiniz kesin birkaçınız bileklerini kesmişti..neyse sizleri ninnilerimle baş başa bırakıyım:

''benim kızım güzel kızım benim tatlı minik kelebeğim
benim kızım güzel kızım benim fıstık boncuk kızım
benim tonton benim ponpon birazcıkta concon bonbon kızım
benim tatlı benim ballı benim reçelli kaymaklı kızım........'' bu böyle uzayıp gidiyor fındık, fıstık ne varsa yani..



''ayyy miniş miniş ayyy miniş miniş
benim kızım çok tatlı bir kız imiş
benim kızım çok ballı bir kız imiş
ayyy çok tatlı çok tatlı
benim kızım komple ballı''  (bunun bir de dansı var aramızda kalsın asıl onu görmelisiniz:))

''benim kızım çok güzelmiş
bomçiki bomçiki(bu da neyse:)) yaparmış
benim kızım çok tatlıymış
bomçiki bomçiki yaparmış''

''benim kızım çok güzel
vay vay lele lele vay vay lele lele vay lele vay
hemide çok akıllı uy amman yar kurban
ben kızımı çok severim
vay vay lele lele vay vay lele lele vay lele vay
hemide çok öperim uy amman yar kurban
ben kızımı üzeni
vay vay lele lele vay vay lele lele vay lele vay
hemencecik döverim uy amman yar kurban''  (evet bu da anladığınız üzere uzun hava tadında bir ninni..)
yani anlayacağınız çok iyi bir müzik kulağına sahip olmam garanti vesselam..

1 yorum:

MOMOL dedi ki...

Afram senin bu annende az işler yok :) çok güldüm Allah'ta sizi güldürsün, bunları yazcam bir kenara bende ilerde okurum sebilerime :)