MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Ocak 2012 Salı

BEN YUVALAKIM(yuvarlak) ANNE

ben faaliyet yapmaya bayılıyorum..anneciğimde bu konuda bana pek bir yardımcı oluyor..evdeki her türlü eşyayı önüme döküyor yeter ki bir şeyle oyalanıyım da:))geçen gün alüminyum folyo ile tanıştırdı beni..bayıldım ben bu malzemeye..türlü türlü şekillerde oynaım ve sonunda minik toplar yapıp boş soda şişesine doldurdum..müthiş eğlendim doğrusu..yine dün akşam şimşir bir kaşıktan anneciğimle birlikte bebek yaptık..banyo lifinden saçlar, kurdaleden elbise ve mikrofiber yer bezine ben önce bir güzel keçeli kalemlerle desenler yaptıktan sonra şık bir etek..bebeğimin adını cimcime koydum..önce bir
güzel cimcimeye bütün evi gezdirdim..bak cimcime bu benim odam, bak bu oyuncaklarım..hatta gece cimcimeyi kendi cici yatağımda yatırdım..sabahta annannemi ziyarete götürdüm..bir sürü oyuncak bebeğim var hiç biriyle cimcimeyle oynadığım kadar oynamadım inanın..
dün gece yine anneciğim beni uyutmaya çalışırken anneciğime dönüp anne sen üçgensin di mi?? annem: -!!??? babam kare di mi anne bende uvarlakım:))
sonra uykuya tam dalacakken anneciğime dönüp anne sen keşke bana kızmasaydın(yaklaşık 15 gün önce yasir abisiyle banyo musluğunu açıp tüm banyoyu ıslatmamızı hatırlayıp) ben yasir abimi yıkamak için lavabonun suyunu açmıştım..sen keşke bana kızmasaydın!!! çok içliyim vesselam..











2 yorum:

bi dost dedi ki...

cimcimenin sonunu yazmazsam çatlarım :)
cimcime anneanneye ziyarete gelir ve anneanne hepsini çözüp hepsini yıkar nihahahahahaha :D:D:D:D

can istanbullu dedi ki...

Demek ben Kareyim?Babacığın