MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

1 Ocak 2012 Pazar

BENİM YATAĞIM HİÇ LAHAT(RAHAT) DEĞİL!!

ben doğduğumdan beri annemlerin odasında sallanan bebek karyolamda yatıyorum..ama ne zamandır yatağımda yatmamak için bin türlü bahane uyduruyorum..benim yatağım hiç lahat değil diyerek anneciğim ve babacığımın yanında yatabilmek için kılı kırk yarıyorum.annemler bana dedi ki madem yatağın lahat değil sana başka yatak alalım..benim pek hoşuma gitti bu fikir..hatta anneciğim yakında 3 yaşına gireceksin ve sana doğumgünü süprizi olarak bir oda yapalım istersen dadi..ve ben aylardan beridir bunun hayalini kuruyorum..herkese anlatıyorum odamın nasıl olacağını..önceleri araba yatak diye tutturdum..malum yasir abiciğimin var benimde onun gibi kırmızı bir araba yatağım olsun..anneciğim beni günlerce ikna için uğraştı kızım kırmızı arabalar erkekler için ben sana pembe arabalı yatak alayım..ama ben "erkek gibi kızım" diyorum çok zor ikna oldum pembe renge..ama anneciğim sonra bana cibinlikli yatakları göstererek benim tabirimle çadır yatak almaya ikna etti beni..ve dün yani yılın son günü çilek mağzasına giderek oda takımımı aldık..daha gelmedi odam
boyanacak sonra kurulacak o zaman odamın resimlerini çekip yayınlarım..ama şimdiden bir kaç parçasının katalog resmini yayınlayalım..çok mutluyum vesselam..

6 yorum:

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bak gezinirken yolum nerelere düştü :))))

iyi seneler diliyorum..
şimdiden güle güle kullansın ipek böceği :)

sevgiler..

Taze Anne dedi ki...

Cok guzell bbir oda takimiymis :) Benim oglumda buyuse oda lahat degil dese :))

Hülya dedi ki...

Aaaa bunlar çok ciciya bayıldım bayıldım : )

birtutamkekik dedi ki...

:))
sağlıkla uyusun yeni yatağında kuzucuk:))
hayırlı seneler..
:)

!!!!!!!!!!!mintininmutfağı!!!!!!!! dedi ki...

benim miniğim de lahatına pek düşkün:))))
yeni yılda herşey gönlünce olsun inşallah,huzur sağlık mutluluk getirsinarkadaşım
.çok öpüyorum

Deli Anne dedi ki...

ay hayırtlı olsun yeni oda takımın.. lahat lahat uyursun inşallah içinde:)