MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

16 Ocak 2012 Pazartesi

BÜYÜYÜNCE TAMİRCİ OLACAĞIM:)

ben geçen postumda da bahsettiğim üzere aylardır yatağım hiç lahat değil diye mızıldanıp duruyor, kendime ayrı oda istiyordum..anneciğim 3 yaşına girdiğinde sana ayrı oda yapacağım diye söz vermişti bana ama benim mızıldanmalarıma daha fazla dayanamadı ve nihayet evde yaklaşık bir hafta süren bir operasyonla bana bu cici odayı hazırladı..aslında burası annem ve babacığımın yatak odasıydı..annem eşyalarını oturma odasına taşıdı..sonra odamı bu kış günü pamuk şekeri pembesi rengine boyadı..
sonra tamirci amcalar gelip eşyalarımı yerleştirdiler..ben tamirci olayını çok sevdim..büyüyünce tamirci olacağım diyorum..peki lahat yatağımda lahat lahat yattım mı sanıyorsunuz..tabiki hayır..hala daha anneciğim ve babacığımla yatıyorum..hatta benimle baş edemeyip bana yeni odalarında bir yer yatağı yapmak zorunda kaldılar:))ne yalan söyleyim çok lahat vesselam:))





6 yorum:

SERRA dedi ki...

güzel uykular yeni odanda afra...
anne babayı bırak artık, odan ne cici öyle...

SEVGİLERİMLE dedi ki...

cicilerin çok şirin,mışıl mışıl uyu sen tatlı kız,

ama yeni odanda:)))

sevgilerimle...

can istanbullu dedi ki...

Benim kızın büydü ama hala bizden ayrılamıyor
Baban

birtutamkekik dedi ki...

lahaat lahaat uykularla uyu,ve bir an önce büyü emii:))
sevgiler...
:)

MOMOL dedi ki...

afram çok güzel bir odan olmuş, bayıldım:)
bağada etseler ya haundan (:

Taze Anne dedi ki...

Afra tam prenseslere yakisir bir odan olmus...