MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Ocak 2012 Pazartesi

**NECLA ABLAMA İTHAFEN**

necla teyzem ve ben:)
bizim karşı komşumuz necla ablam(aslında teyzem ama anneciğim abla dediği için bende abla diyorum) dan bahsetmek istiyorum bu postumda..o anneciğimin yaklaşık 6-7 yıllık komşusu..yani ben daha doğmadan tanışmışlar..çok dobra içi dışı bir, dürüst, insana güven veren çok ama çok tatlı bir abla o..benim anneciğimin ben doğmadan önce biraz rahatsızmış..birgün necla ablam anneciğime bir hurma getirmiş hem de daha mersinlerden gelmiş meşhur şifalı bir hurmaymış..anneme bak bunu ye bebişin olur demiş..anneciğimde ham diye yemiş ve
necla ablacığımın tabiriyle hurma gibi bir kız olmuş yani ben doğuvermişim..necla ablamın benim hayatımdaki rolü pek büyük ayrıca ilk kaşık mamasınıda bana necla teyzem yapmış yedirmiş..ben bir gün ingainga habire ağlıyormuşum..necla tezyem anneme kız seda bu aç olmasın demiş hemen bana pirinç unu maması yapmış sonrada çay kaşığıyla daha miniminnacık ağzıma mamayı yavaş yavaş dökerek yedirmiş..benimde karnım doymuş ve o gece mışıl mışıl uyumuşum..annem ve babamda necla teyzeye çok dua etmiş..yine bir gece annem rahatsızlanıp hastaneye kaldırılınca apar topar beni necla ablama yollamışlar..tüm gece benimle sohbet etmiş..ilk yatılı misafirliğede necla ablama gitmişim yani..ama hiç ağlamamışım, annemi hiç aramamışım çok uslu durmuşum necla teyzemin söylediğine göre..şimdilerde ise kapı açılır açılmaz yalın ayak necla ablamda alıyorum soluğu..o da bana sakız, çikolata, meyve evinde ne varsa kucağıma doldurup yolluyor..çok pis alıştım yani..hatta geçen akşam kızı mine teyze ve torunu merve abla ona gelmiş..bende onlara gittim..onlarla doyasıya oyunlar oynadım..sonrada işi abartıp kendime doğumgünü yaptırdım..gecenin bir körü bana pastaneden pasta getirttiler..mumlar yakıp iyi ki doğdun yaptılar..ki benim doğumgünüm falan değil..extra yani..nasıl sevindim, nasıl şımardım bir bilseniz..necla ablamla resmen arkadaş olduk anlayacağınız..hatta bazen gidip necla ablamla dertleşiyorum..annemi babamı ona şikayet ediyorum..benimle oynamıyorlar, beni sinirlendiriyorlar..benimle hiç ilgilenmiyorlar diye..yani çok tatlı bir teyze vesselam..

Hiç yorum yok: