MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Ocak 2012 Pazar

YAŞASIN KAR

bu sabah tutturdum tuvaletimi bezime değil tuvalete yapacağım diye..evet yanlış duymadınız ben hala çişimi bezime yapıyorum..çünkü benim annem diğer annelerden farklı..başka anneler çocuğumuz bezden çıksın diye can atarken benim anneciğim ya üşütürse ya dışarda tuvaleti gelirde umumi tuvaleti kullanmak zorunda kalırsak ya kreşte elini iyi yıkayamazda mikrop kaparsa gibi bin türlü bahaneden dolayı hala beni bezli dolaştırıyor..ama malum pepe çişimiz tuvalete, kakamız tuvalete diye bir beste yaptı ve bu beste benim top listemde birinci sırada gerçi iki ekmek aldım, eve gidiyorum, biri büyük biri küçük iki ekmek aldım..şarkısınıda hiç fena söylemiyorum..neyse artık resmen tuvaletimi tuvalete yapacam diye ağlamaya başladım..annem sabah yine izin vermeyince aramızda geçen diyolog şöyleydi: bak bezime yaparım sonra..ya bezime yapıyorum bak..bezime yaptım hep annemin yüzünden..komşular gelin bunları(anneciğim ve babacığım) götürün hep beni sinir ediyorlar:)))

yine şu sıralar sık sık anneciğime sen benimle hiç ilgilenmiyorsun diyorum..tabii anneciğimin 7/24 hep benimle ilgilenmesini istiyorum..hele evde iş yapmaya kalkarsa çok sinirlenip onun bir yeri düzelmesine fırsat vermeden hemen dağıtıyorum..ama anneciğiminde kalbine giden yolu çoktan buldum..benim güzel annem, benim canım annem diyerek annemi hemen baştan çıkarıp her istediğimi kolayca yaptırıyorum..
hıııımm şu an annem bilgisayarda sizlerle tüm bunları paylaşırken yanınada bir bardak kola almış keyifle içiyordu..o yazıya dalmışken hepsini içtim ve anneme dönüp işte içmezsen böyle olur..hepsini ben içerim diye nasihat ettim..eee..yemeyenin malını yerler..
benim hayatımda bu hafta çok önemli bir gelişme daha yaşandı..ben aptamil devam sütü içiyordum..doğduğumdan beri..bu hafta inek sütüne geçtim..az nestkuik(nasıl yazılır ki bu) ve pipet yardımıyla bardaktan içiyorum hemde..yani biberonuda bıraktım..ben artık büyüdüm yani..ama buz pateni pistindeki abla öyle düşünmüyor..ben buz pateninin hayranıyım..en büyük hayallerimden biri buzda kaymak..alışveriş merkezine her gidişimde hemen buz pateni öğreten ablanın yanına gidip büyümüşmüyüm diye soruyorum..abla ise biraz daha süt iç, mama ye öyle gel diyor..hatta dün gidince yine sordum ayakların tam büyümemiş dedi..ben kaymanın yolunu buldum ama büyük nenemin bana ördüğü örgü çorapları ayağıma geçirip halıyı toplayıp evde bir güzel kayıyorum:)) fidan nenem sağolsun..bi de bide evde buz pateni öğretmeninden bahsederken buz pateni uzmanı ifadesini kullanmam anneciğim ve babacığımı kahkahalara boğdu..
dün gece annem korku filmi seyrediyordu..ben bir ara yanına geldim..annem korkunç köpekleri görmeyim diye  beni hemen babacığımın yanına kaçırdı..malum filim +13 ben +3 bile değilim..ama bu arada ben bir iki köpek gördüm..sonrada filimi bende izlicem diye dakikalarca ağladım..anneciğim kızım çok korkunç korkarsın dediğinde ben hayır anne onlar tel.da eve gelmezler ki..tel olmasa gelirlerdi ama tel. içinden gelemezler..annem şaştı kaldı..bu yeni nesil çok akıllı dedi..çünkü annemin çocukken en çok kafa yorduğu soruların başında insanların televizyonun içine nasıl girdiği ve orada ölmelerine nasıl izin verildiği varmış..hatta en son şöyle bir çözüm bile bulmuş..idam mahkumlarını nasılsa ölecekler, bari ölmeden bir filimde oynasınlar diye filimde oynatıp orada öldürüyorladır..yeni nesil ne kadar zekiyse eski nesilde pek safmış ama:)))
bu arada kara bayılıyorum..dün beya oynadım ama elimde eldivenlerim yoktu..sonra dakikalarca ellerim acıdı diye ağladım..bu kar resimlerinide annanneciğim için çektirdim..kadıncağıza dert oldu afra'nın karda hiç resmi yok çocuğa karda resim çek diye anneciğimin canını aldı..yine geçen gece babacığımla kardan adam yapıp koca kardan adamı eve götürdüm..anneciğimin atmasına izin vermiyorum, elimden de bırakmıyorum..elimden alıp atsalar saatlerce ağlıcam..anneciğim bu kar yığınından nasıl kurtulacağını şaşırdı..sonra bana aaa kızım gel kardan adamını banyoda bıcı bıcı yaptıralım dedi..bak çok kirlenmiş..ben sevinç içinde tamam anne dedim..ve banyoda bir güzel yıkadım..sonuç mu sıcak suyu gören kardan adam zevkten eridi bitti:))tabii tüm vukuat kendi ellerimde gerçekleştiği için ağlayamadımda yani çok malamazsın anne vesselam...





bu anneciğim

bu babacığım


6 yorum:

nohut oda dedi ki...

annen senin büyüdüğünü kabul etmeli bence artık:)) kolada içtiğine göre sen bence baya baya büyümüşsün...

Deli Anne dedi ki...

ah yavrum, çocuk ağlıyor, çırpınıyor, hatta yetmedi komşuları yardıma çağırıyor ama anne baba izin vermiyor.. Ama anneni de anlıyorum, ben de çok düşünürdüm bu mevzuyu da vazgeçerdim.. ama kaçınılmaz artık. vakti gelmiş:)

öperim seni ve güzel anneni:)

koray dedi ki...

bende kar oynamak istiyorum afra cım burada kar yok buraya niyee yağmıyor :D çok şeker çıkmıssın bu arada

koray dedi ki...

bende karla oynamak istiyorum afracım buraya niye yağmıyor bu arada çok tatlı çıkmışın maşallah :D

cerenim.com dedi ki...

canım benimmm

can istanbullu dedi ki...

Kızım artık büyüdüde bizi şikayet ediyor.Babacaığın