MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

3 Şubat 2012 Cuma

ANNECİĞİME KÜSTÜM

geçtiğimiz akşam anneciğim beni azarladı..ben öğlen annanneciğimde bir güzel uyuyor dinleniyorum..annemlerin işten gelmesine yaramazlık yapmak için tüm gücümü toplamış olarak eve geliyorum..tabii anneciğim işten yorgun geliyor yemek hazırlığı evi toparlama derken annemin canını alıyorum..istiyorum ki anneciğim hep benimle ilgilensin..sonra bir 10 dakika bile rahat vermiyorum ne çay içiriyorum ne tv izletiyorum..benimle ilgilenmiyon hıııhh diye hesap soruyorum sürekli..bi de bi de gece 12 den öncede uyumuyorum ve dahi
uyutmuyorum..annemlerin uykusu geliyor yatmak istiyorlar..ben bana masal anlatın, hadi sohbet edelim gibi bin türlü bahaneyle yattıktan sonra 1-2 saat anneciğimi ve babacığımın canına okuyorum..sabah uykusuz şiş gözlerle işe gidiyorlar ne zamandır..hatta geçen gece anneciğim tam uyuyacakken "ben acıktım anne beni eğer yedirmezsen çok kötü bir kız olursun "diye tehdit edip gecenin bir körü kendime yemek hazırlatıp ene kona yemek yedim sırf uyumamak için ..her neyse geçtiğimiz akşam yine anneciğim beni uyutmaya çalıştı fakat ben uyumak istemeyince beni azarladı..ben anneciğimin beni azarlamasına pek bir içerliyorum..anne bana kızma diyorum..fakat bu sefer daha da bir içlendim başladım ben annannemi istiyorum diye ağlamaya..içimi çeke çeke içli içli saatlerce ağladım..baktılar olacak gibi değil annannemi aradılar..ben annanneciğime "anneanne beni hep ağlatıyorlar, beni hasta ediyorlar" diye anneciğimi ve babacığımı şikayet ettim..annannemle telefonda dertleştim..ertesi gün eve gelmedim annannemde kaldım..ben artık eve gelmicem dedim anneciğime..çok kötü küstüm anlayacağınız..annem gün içinde iş yerinden beni defalarca telefonla aradı..ben telefonlara çıkmadım..anneannem tel.kulağıma vermeye kalktığında elimle kulaklarımı kapattım..annemde doğumgünü pastası alıp akşam beni annanneme almaya geldi..ben doğumgünü pastasına dayanamam malum..böylece anneciğimle barıştım..zaten bugün kandil..küslük olmaz değil mi????ama ama anneciğim sonunda gördü ki ben büyüdüm küsmei bile beceriyorum..ben zaten anneme şu sıralar habire "ben büyüdüm siz beni küçük mü zannediyorsunuz hala" diye tekrarlıyordum..en sonunda büyüdüğümü anneciğimde anladı vesselam:)))

6 yorum:

N♥rbetüL dedi ki...

Cimcimeye bak :) Büyümüş de küsüyor bi de.. Kandiliniz mübarek olsun ailece :)

LoveMeorLeaveMe dedi ki...

aklıma yeğenim geldi bu yazıyı okurken. annesi kızınca 'anne bana kıjdii' diye ağlıyo hahahh:))

Medanşeri dedi ki...

mimledim :*

mutlu anne dedi ki...

ilgi çekmek için yapmayackları şey yok cimcimelerin.

Abdullah Nazlı dedi ki...

gündüz uykularını biz azaltarak olayı çözdük.öneririz.

Abdullah Nazlı dedi ki...

gündüz uykuyu azaltarak biz sorunu çözdük.size de öneririz.