MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

13 Şubat 2012 Pazartesi

BAYAN BECERİKLİ


benim şu sıralar en sevdiğim program bay becerikli..program başlarken nasıl neşe içinde dans ediyorum görmelisiniz..sonrada gerekli olan tüm eşyaları evde birer birer bulup TV ekranındaki bay becerikliye gösteriyorum..faaliyet yapmaya bayılıyorum..anneciğimde sağolsun bana bu konuda pek bir yardımcı oluyor..hele şu son haftalarda anneciğimin içine derya baykal kaçmış desem yeridir..benim hevesli olduğumu görünce bana değişik desenlerde kesen makaslar, rengarenk
 yünler, elişi kağıtları, simli çeşit çeşit yapıştırıcılar..vb. bir dolu araç gereç aldı..bunlarla neler neler yaptık..rengarenk ponponlardan oyuncaklar, pamuktan kardan adam, kağıt tabaktan ahtapot, mercimek ve bulgurdan resim, pipetten roket ve daha neler neler..pek becerikliyim vesselam..

tonbilibularıma çay partisi düzenlerken:)








annemin ponpon makinesi..kıravat askısı:))












1 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Benim kızım artık hanımefendii oldu, büyüdü, şu sıralar el işi, ev işi hepsini yapıyor..O kadar güzel evi süpürgeye tutuyorki...Maşallah...
Babacığın