MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Şubat 2012 Çarşamba

KIZAKLA KAYMAK GİBİSİ YOK

bu yıl pek çok kar yağdı ankaraya..ben kar oynamayı, kardan adam yapmayı pek bir seviyorum..ve geçtiğimiz gün babacığım sayesinde karın çok eğlenceli bir yönüyle daha tanıştım..karda kızakla kaymak..geçen gün çok kar yağınca babacığım beni annannemlerden almaya arabayla gelemedi..taksi bulmakta imkansız olunca dahi babam gidip marketten kızak almış..elinde kızakla geldi anneanneme..ve eve kızakla kaya kaya götürdü beni..babacığım aklınla bin yaşa vesselam:))))

video

2 yorum:

N♥rbetüL dedi ki...

:))) Senin baban tam bir harika o zaman! Kaya kaya gitmişsiniz ne güzeel :))

** ZEL ** dedi ki...

Neşen sonsuz olsun minik prensesim :)