MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Şubat 2012 Çarşamba

KUAFÖR KEYFİ

 haftasonu annanneciğimide alarak kuaföre gittik..ben nasıl uslu durdum saçlarım kesilirken, nasıl keyiflendim inanın ıhhhh..bile demedim..yeterki güzel olayım herşeye razıyım yani..pek süslüyüm vesselam:)))













video

5 yorum:

N♥rbetüL dedi ki...

Allahııımmmm :) Saçlara bak Yarabbiiiiim! Maşallah :) Cimcimeye bak yaa, kuaförlerde uslu uslu da otururmuş :)))

nohut oda dedi ki...

masallah ipek gibi..

sonsuz dekorasyon dedi ki...

çok tatlısın sen:)))

** ZEL ** dedi ki...

Sen her halinle çok tatlısın ki :)
Güle güle kullan saçlarını minik fıstık:)
Annanneye hürmetler,anneciğine çok selamlar :)

Sanem dedi ki...

Kızım küçükken yaşadığım ilk kuaför deneyimini anımsadım da, içim tuhaf oldu. Bir daha gitmemeye söz vermiştim.