MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

13 Mart 2012 Salı

3 YAŞINA GİRDİM

ben 12 mart pazartesi günü 3 yaşıma girdim..son bir aydır doğumgünüm ne zaman anne neden gelmedi anne daha çok mu anne diye sayıkladım durdum..haftalar öncesinden pisicikli pastamı seçtim..organizasyonda neler istediğim hayalini kurdum..ve nihayet büyük gün sonunda geldi..bu yıl doğumgünümü kreşte öğretmenim ve arkadaşlarımla kutladım.herşey tam istediğim gibi oldu..biz öğle uykusundayken canım neslihan öğretmenim tüm sınıfı balonlarla süslemiş bana prenses tacı yapmış cicimi cici bir masa hazırlamış..yine biz uykudayken anneciğim ve annanneciğim gelmişler..uyanınca merve teyzem ve aysel yengemin aldığı elbise ve akakabılarımı giyip elif teyzeciğimin hediyesi olan soytarı palyoça abi eşliğinde sınıfa girdik..pisicikli pastamı kesip arkadaşlarımla birlikte bir güzel hammm yaptık..
sonrada palyaço abinin eşliğinde danslar ettik, oyunlar oynadık..çok eğlendim..sabah okula giderken anneciğime anne bugün yine doğumgünüm olsun diye yalvara yalvara gittim..bir sonraki doğumgünümü beklemek çok zor olacak vesselam:))




neslihan öğretmenim





canım anneciğim


video

5 yorum:

** ZEL ** dedi ki...

Aman aman,minik prensesim büyümüş de 3 yaşında bir abla olmuş artık :)
Rabbim sana sağlıklı,neşe,başarı ve mutluluk dolu,ailen ve sevdiklerinle birlikte geçireceğin nice nice yıllar yaşatsın meleğim..
İyi ki doğmuşsun :)

OZLEM ANNE dedi ki...

masallah ne kadar buyumussun sen oyle, saclarin ne guzel olmus guzel prenses , MUTLU YILLAR , nice guzel seneler dilerim xxxxx

denizanasi dedi ki...

hayırlı nice seneler :)

İnci Yemek dedi ki...

Oy oy kuzuma sağlıklı başarılı ana babasıyla nice nice yıllar dilerim:)
ne çabuk üç yıl oldu yahu:)
öperim sizi..

uğurböceği dedi ki...

tebrikler.nice sağlıklı günlere yıllara
sevgiler