MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

16 Şubat 2013 Cumartesi

BİLİM KADINI

ben şu sıralar herşeyi çok merak ediyorum. sürekli anneciğime aklıma bir şey takıldı diye başlayarak öyle ilginç sorular soruyorum ki..mesela önce havanın erken karardığını farkettiğmde neden anneciğim artık gece hemen geliyor dedim..annemle babam bunu bana izah etmekte zorlanınca ki malum daha 3,5 yaşındayım benim elime bir fener verdiler ben böylece güneş oldum..sonra annem eline bir top alıp dünya babamsa bir portakal alıp ay oldu.. hem benim hem kendi etraflarında dönerek bana günleri ve mevsimleri anlattılar..nasıl eğlendim bilemezsiniz..sonra günün birinde aneciğime mıknatısların nasıl çalıştığını sordum..annem tam anlatacakken hayır ben biliyorum, mıknatısların kuzey ve güney kutbu vardır.zıt kutuplar birbirini çeker, aynı kutuplar birbirini iter deyince anneciğim neredeyse küçük dilini yutuyordu..arka bahçede bilim sağolsun..evde sürekli deney yapmaya çalışıyorum..herşeyi birbirine katıp sonrada buzdolabına koyuyor sabah kalkınca ne olacağını gözlemliyorum..anneme de habire
bana her renk gıda boyası lazım deneylerimde lazım diyorum..gıda boyasıyla bir kan bile oluşturabilisinnnn..korku filimlerinde kullanabilirsinnn..diye anneciğime yalvarıyorum..sonra uçmak istiyorum bir plan yaptım çok büyük bir kuş beni ensemden tutup uçurabilir ama anne ülkemizde büyük kuş yok bu planımı nasıl uygulucam diye hayıflanıyorum..en sevdiğim etkinlik meraklı minik dergimi okumak..anneciğim dediki kızım sanırım sen bilim adamı olacaksım ben hayırrrrrrrrrr ben bilim adamı olmam ben bilim kadını olacağım:))hıı bi de bu sabah annem uyanmadan tüm yüzümü ve ellerimi kırmızı boyayla nokta nokta boyadım..annem uyanınca bak anneciğim su çiçeği oldum diye onu kandırmaya çalıştım..hep bir atraksiyon vesselam..

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

maşallah maşallah maşallah:)

Abdullah Nazlı dedi ki...

Bilim adamı dile pelesenk olmuş.Bilim kadını demek dile şimdilik zor geliyor.Münib Engin Noyan'ın "Oma" kitabı gibi Gutguturuna kitaplaştırılabilir.