MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Şubat 2013 Cumartesi

TEKRAR ESKİ BEBEKLİK GÜNLERİME DÖNEBİLSEM

ben bir kaç hafta sonra 4 yaşıma gireceğim..ama dün gece anneciğime anne keşke eski bebeklik günlerime dönebilseydim..(hey gidi günler heyy demek için biraz erken galiba:) ben bebekliğimi çok özledim dedim..bunları söyledikten sonra annemle babamın neden güldüğünü hala anlayabilmiş değilim..bu aralar boyumdan büyük laflar ediyorum..mesela anneciğim bir süredir hastaydı.. anneciğime anne hastalığını düşünme, güzel günlerini tekrar oyun oynayacağın, mutlu olacağın günlerini düşün dedim.böylece iyileştiğini göreceksin:) sonra anneciğim sana minnattarım..aldığın güzel nhediyeler için çok duygulandım falan filan gibi bir cümleler kuruyorum evlere şenliğim vesselam..

1 yorum:

Mommyslifetime dedi ki...

bebek halleri özleniyor
mommyslifetime.blogspot.com